Plaats reactie
1
SecurityKISS Tunnel is een gratis VPN service provider waarmee je anoniem kunt surfen. Een VPN dienst kan uitkomst bieden in situaties wanneer je geblokkeerde websites wilt bezoeken of opgelegde beperkingen wilt omzeilen zoals het bekijken van online video's die bijvoorbeeld alleen bekeken kunnen worden in de V.S.
Met deze gratis dienst heb je echter wel een datalimiet van 300MB per dag wat "Plan Green" wordt genoemd. Het voornaamste voordeel van deze VPN dienst is dat je je niet hoeft te registeren om er gebruik van te kunnen maken. De SecurityKISS VPN Tunnel werkt geheel plug and play.
Het enige wat je hoeft te doen is de SecurityKISS Tunnel applicatie installeren, elke download bevat zo zijn eigen unieke sleutel waarmee je verbinding kunt maken met het netwerk van deze VPN dienst, het is dus niet mogelijk om het installatiebestand op meerdere computers te gebruiken, je dient deze dan echt opnieuw te downloaden en installeren.

Met de gratis SecurityKISS VPN Tunnel kan je verbinding maken met servers in het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten, Frankrijk en Duitsland.
Afbeelding
Handmatige verbinding instellen.
Mocht u geen gebruik willen maken van het installatiebestand van SecurityKISS Tunnel dan kunt ook op de website individuele informatie via de e-mail aanvragen. Hiermee kunt u in Windows zelf een PPTP of L2TP VPN verbinding opzetten met het netwerk van deze VPN dienst. Het voordeel hiervan is dat je dan meerdere VPN verbindingen kunt instellen waarmee je verbinding kunt maken met een bepaalde server.


Windows XP PPTP Verbinding instellen.
1. Om binnen Windows XP de PPTP VPN verbinding in te stellen gaat u naar Start > Instellingen > Netwerkverbindingen.
2. Kies in dit scherm de optie "Een nieuwe verbinding maken" en kies in het vervolgscherm de optie "Verbinding met het netwerk op mijn werk maken" om de VPN verbinding te configureren.
3. In het volgende scherm krijgt u twee opties te zien Inbelverbinding en VPN-Verbinding, kies hier de optie VPN-Verbinding en klik op volgende.
4. Geef nu een naam op voor de verbinding, wilt u meerdere verbindingen instellen is het handig om de servernaam in te geven, bijvoorbeeld United Kingdom
5. Voer hierna het betreffende IP-Adres in van de betreffende server en klik op Voltooien.
6. Nu kunt u met de verkregen Client-ID en wachtwoord verbinding maken.
Afbeelding

Windows XP L2TP Verbinding instellen.
1. Om binnen Windows XP de L2TP VPN verbinding in te stellen gaat u naar Start > Instellingen > Netwerkverbindingen.
2. Kies in dit scherm de optie "Een nieuwe verbinding maken" en kies in het vervolgscherm de optie "Verbinding met het netwerk op mijn werk maken" om de VPN verbinding te configureren.
3. In het volgende scherm krijgt u twee opties te zien Inbelverbinding en VPN-Verbinding, kies hier de optie VPN-Verbinding en klik op volgende.
4. Geef nu een naam op voor de verbinding, wilt u meerdere verbindingen instellen is het handig om de servernaam in te geven, bijvoorbeeld United Kingdom
5. Voer hierna het betreffende IP-Adres in van de betreffende server en klik op Voltooien.
6. Klik met de rechtermuisknop op de betreffende verbinding en kies "Eigenschappen"
7. Open het tabblad "Netwerk" en selecteer bij Type VPN: L2TP IPSec VPN" zoals u kunt zien op de onderstaande afbeelding en klik op "Ok"
Afbeelding
8. Open nu het tabblad "Beveiliging" en klik op de knop IPSec instellingen
9. Vink de optie "Vooraf-gedeelde sleutel voor verificatie" gebruiken aan, en geef hier de verkregen Pre-Shared Key (PSK) op en klik op Ok.
10. Nu kunt u met de verkregen Client-ID en wachtwoord verbinding maken.


Windows Vista,7 & 8 PPTP Verbinding instellen.
1. Om in Windows Vista en 7 de PPTP verbinding in te stellen gaat u naar Start > Configuratiescherm > Netwerk en Internet"
2. Klik nu op het Netwerkcentrum en kies de optie "Een nieuwe verbinding of nieuw netwerk instellen"
Afbeelding
3. Selecteer vervolgens de optie "Verbinding met een bedrijfsnetwerk maken" en klik op "Volgende".
4. Kies bij "Wel type verbinding wilt u maken" op "Mijn internetverbinding (VPN) gebruiken"
5. Kies vervolgens de optie "Ik stel later een verbinding in"
6. Geef nu het betreffende IP-Adres van de VPN server op en geef deze verbinding een naam, bijvoorbeeld de naam van de server zoals United Kingdom.
7. Desgewenst kunt u de optie "Andere personen mogen deze verbinding gebruiken" inschakelen, hiermee kunnen alle gebruikers van deze computer gebruik maken van deze verbinding. Schakelt u deze optie niet in dan kan er alleen van die verbinding onder het betreffende account gebruik gemaakt worden.
8. Geef vervolgens de verkregen gebruikersnaam en wachtwoord op en klik op voltooien.
9. De VPN verbinding vindt u terug onder Configuratiescherm > Netwerk en internet > Netwerkverbindingen.


Windows Vista, 7 & 8 L2TP Verbinding instellen.
1. Om in Windows Vista en 7 de L2TP verbinding in te stellen gaat u naar Start > Configuratiescherm > Netwerk en Internet"
2. Klik nu op het Netwerkcentrum en kies de optie "Een nieuwe verbinding of nieuw netwerk instellen"
Afbeelding
3. Selecteer vervolgens de optie "Verbinding met een bedrijfsnetwerk maken" en klik op "Volgende".
4. Kies bij "Wel type verbinding wilt u maken" op "Mijn internetverbinding (VPN) gebruiken"
5. Kies vervolgens de optie "Ik stel later een verbinding in"
6. Geef nu het betreffende IP-Adres van de VPN server op en geef deze verbinding een naam, bijvoorbeeld de naam van de server zoals United Kingdom.
7. Desgewenst kunt u de optie "Andere personen mogen deze verbinding gebruiken" inschakelen, hiermee kunnen alle gebruikers van deze computer gebruik maken van deze verbinding. Schakelt u deze optie niet in dan kan er alleen van die verbinding onder het betreffende account gebruik gemaakt worden.
8. Geef vervolgens de verkregen gebruikersnaam en wachtwoord op en klik op voltooien.
9. De VPN verbinding vindt u terug onder Configuratiescherm > Netwerk en internet > Netwerkverbindingen.
10. Klik met de rechtermuisknop op de betreffende verbinding en kies "Eigenschappen"
11. Open het tabblad "Beveiliging" en selecteer bij Type VPN: L2TP IPSec VPN" zoals u kunt zien op de onderstaande afbeelding en klik op "Ok"
Afbeelding
12. Open nu het tabblad "Beveiliging" en klik op de knop Geavanceerde instellingen
13. Vink de optie "Vooraf-gedeelde sleutel voor verificatie" gebruiken aan, en geef hier de verkregen Pre-Shared Key (PSK) op en klik op Ok.
14. Nu kunt u met de verkregen Client-ID en wachtwoord verbinding maken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
2
Geachte heer,

Ik ben zeer tevreden over de gratis versie van SecurityKiss op mijn Windows 8.1 computer.
Het is een stabiel programma en ligt er niet snel uit. Daarom wil ik binnenkort een
betaalde versie aanschaffen. Alleen vraag ik mij af of het ook zo goed onder Windows 10
zal draaien.

In de informatie van Securitykiss wordt daar niets over vermeld. Is daar al iets over
bekend? De hoofd vestiging zit in Ierland, maar in Nederland schijnt er ook een afdeling
te zijn. Ik heb geprobeerd deze te achterhalen maar kan nergens een telefoonnummer vinden.

Bert
5
Goedemorgen,

Security Kiss Tunnel werkt inderdaad onder Windows 10, afhankelijk van de systeemconfiguratie kan het voorkomen dat de SmartScreen-filter het installatie bestand blokkeert.
Uiteraard kan je dit negeren door op "meer informatie" klikken en te kiezen voor Toch uitvoeren.
Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Security artikelen & handleidingen”