Kan je wat specifieker zijn. Vertel exact wat je gedaan hebt.Retro schreef: Via ip,- mac,- dns look-up van internet
77
Via zoekopdracht PID 3888 waar als uitkomst kwam 1 van malwarebytes en deze link https://tria.ge/200725-efdzf3vv52/behavioral2
Daarop gedrukt en kwam dit navoren
Daarop gedrukt en kwam dit navoren
78
Je zegt eerst "Via ip,- mac,- dns look-up van internet " en nu "Via zoekopdracht PID 3888".
Het is me nog niet duideljjk. Geef meer informatie aub. Welke commando's en programma's had je gebruikt toen je zei "Via ip,- mac,- dns look-up van internet" ?
Doe het volgende:
Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Het is me nog niet duideljjk. Geef meer informatie aub. Welke commando's en programma's had je gebruikt toen je zei "Via ip,- mac,- dns look-up van internet" ?
Doe het volgende:
Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
80
heb zover ik weet virussoftware uitgeschakeld. computer opnieuw opgestart, en frst uitgevoerd hierbij de txt.
tevens zal ik wat screenshot meesturen en een teruggehaalde logbestand met fouten
.
tevens zal ik wat screenshot meesturen en een teruggehaalde logbestand met fouten
.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
82
Doe alleen het volgende:
Download CrystalDiskInfo naar je bureaublad.
Hiermee verkrijgen we wat gegevens over je harde schijf.
Pak het .zip bestand uit in een aparte nieuwe map.
Blader met de verkenner naar de uitgepakte map.
Start DiskInfo.
Als het programma geopend is, zal het gegevens van de harde schijf tonen.
Let op: Vergroot het venster zodat alle informatie goed zichtbaar is.
Maak een screenshot van het programma en post dat in je volgend bericht.
Download CrystalDiskInfo naar je bureaublad.
Hiermee verkrijgen we wat gegevens over je harde schijf.
Pak het .zip bestand uit in een aparte nieuwe map.
Blader met de verkenner naar de uitgepakte map.
Start DiskInfo.
Als het programma geopend is, zal het gegevens van de harde schijf tonen.
Let op: Vergroot het venster zodat alle informatie goed zichtbaar is.
Maak een screenshot van het programma en post dat in je volgend bericht.
84
heb een paar screenshots gemaakt van de gewiste logs... dit heeft betrekking volgens mij op alle logs die registreren wat er gebeurt en dergelijke (waarvan aangegeven word op div sites die je zou kunnen monitoren) wat niet veel info of belangrijk is geeft is wel inzichtelijk..
tevens bij de eerste log zie je rechts onder in beeld een meldings pop-up deze had ik hiervoor niet
tevens bij de eerste log zie je rechts onder in beeld een meldings pop-up deze had ik hiervoor niet
Laatst gewijzigd door Retro op 14 aug 2024 18:38, 1 keer totaal gewijzigd.
85
Ik heb je een emailadres in 1 van je afbeeldingen verwijdert voor de zekerheid.
Je screenshot van CrystalDiskInfo ziet er goed uit echter is dit in tegenspraak van enkele logregels die je eerder postte:
Je screenshot van CrystalDiskInfo ziet er goed uit echter is dit in tegenspraak van enkele logregels die je eerder postte:
Ik ga je informatie nog wat verder doorspitten tbv een vervolgstap.Niveau Datum en tijd Bron Gebeurtenis-id Taakcategorie
Waarschuwing 13-8-2024 15:24:57 RST Middleware 7002 Geen "Disk is starting to degrade. New SMART event detected.
Disk model: SAMSUNG MZALQ512HBLU-00BL2
Disk serial: S65DNE1R438810 "
Waarschuwing 13-8-2024 15:23:45 RST Middleware 7002 Geen "Disk is starting to degrade. New SMART event detected.
Waarschuwing 13-8-2024 15:21:38 RST Middleware 7002 Geen "Disk is starting to degrade. New SMART event detected.
Waarschuwing 13-8-2024 15:20:33 RST Middleware 7002 Geen "Disk is starting to degrade. New SMART event detected.
87
heb na weer een opstart na update (2de of derde al vandaag) een aantal logs kunnen achterhalen. misschien dat deze wat meer inzicht kunnen geven wat er gebeurt
Ook na deze update weer wat veranderingen. Voor deze update had ik een blauw opstartscherm met gebruikelijke inlog mogelijkheden.
Na update had ik weer een foto van mijn vrouw als opstartscherm
Zo veranderd er bij updates weer vanalles
Ook na deze update weer wat veranderingen. Voor deze update had ik een blauw opstartscherm met gebruikelijke inlog mogelijkheden.
Na update had ik weer een foto van mijn vrouw als opstartscherm
Zo veranderd er bij updates weer vanalles
88
Zou je aub alleen datgene willen doen wat ik vraag. Je post allerlei logjes van onbekende programma's. Dit maakt het maken van een vervolgstap er niet makkelijker van.
Doe alleen onderstaande:
Druk op de knop Fixen.
Doe alleen onderstaande:
Druk op de knop Fixen.
89
oke ik bedoelde het goed. zal het gevraagde log sturenPeterJ schreef: Zou je aub alleen datgene willen doen wat ik vraag. Je post allerlei logjes van onbekende programma's. Dit maakt het maken van een vervolgstap er niet makkelijker van.
Doe alleen onderstaande:
90
Maar ik blijf het topic volgen, vind het wel interessant wat er nog meer uit komt.
Dat zijn geen wiste logs, zeker die eerste staat gewoon uitgeschakeld. Bij mij zijn de aangegeven logs ook allemaal leeg, dus dat deel is normaal.Retro schreef: heb een paar screenshots gemaakt van de gewiste logs.
Maar ik blijf het topic volgen, vind het wel interessant wat er nog meer uit komt.
Greetings, Black Tiger.