Hey hallo,
Met mijn gezondheid gaat het stukken beter. Uitslagen zijn goed waardoor er een grote last is van mij afgevallen. Zal komende periode wel nog verder onderzoeken doen maar wat daar ook uitkomt is goed mee te leven.
Ben de afgelopen 2 dagen (uit verveling) dingen wezen uitzoeken op mijn laptop.
Ben wel wat wijzer geworden maar begrijp er nog erg weinig van haha.
Maar denk wel dat ik hulp nodig heb om sowieso een hele goede back-up te maken. Maar waar (cloud een mogelijkheid?)en hoe zijn de juiste stappen?
Daarnaast is mijn laptop met een vooraf geïnstalleerd Windows. Hoe hier een nieuwe installatie kunnen uitvoeren zonder de diskette?
Zal dit wat toelichten...
Heb dus de logs en scans uitgeplozen. Niet dat ik het begrijp haha maar de items kopiëren en plakken naar dr. Google en er verschijnen diverse antwoorden.
Hieruit maak ik op (of het klopt of niet) dat er wel best veel mis is wat een hoop kan verklaren. En ook weer niets te verklaren.
Wat ik wel heel veel als advies zag bij vele forums,
Zoals Microsoft, superUsers, lenovo, Intel enz
Was volledige nieuwe schone installatie.
Zag ook dat er best wat weerstand tegen was omdat vele (zoals ikzelf ook) eerst willen weten hoe wat waarom en oplossen voor er een nieuwe installatie gemaakt wordt.
Dus hopelijk kunnen jullie allen mij helpen en begeleiden bij deze ingewikkelde kwestie.
Heb gezien dat er veel fout gaat bij updates. zoals drivers, beveiligingen, sleutels, tijd-sync (of andere tijd gerelateerde gebeurtenissen) enz
Heb ook gezien dat er veel problemen zijn met geheugen door credentials, updates en of instellingen
Heb veel problemen gezien in beveiliging, updates, kernel, drivers, virus.
Heb veel problemen gezien netwerk en beveiliging. Maar ook een nieuw VMhyper-v met Admin priv. Hoe kan dit?
Heb problemen gezien in App-store, Windows, Gameinstaller, enz
Heb problemen gezien in van alles eigenlijk.
Zouden jullie hier naar willen kijken?
Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn? En hoe kunnen we dit goed oplossen?
Tevens zag ik een map in verkenner met mijn volledige naam, waar komt die vandaan?