Plaats reactie
1
Voor een kameraad ben ik bezig om een oude Acer laptop weer gangbaar te krijgen voor een auto programma die nog 32 of zelfs 16 bit is.

in de laptop zat een 320 gb sata schijf die dood is. Met een oude 64 gb sdd al aan de praat gekregen met Linux, hoewel dat niet de bedoeling is. Er moet een Windows versie 32 bit op komen te staan. Dit type laptop is geleverd met een eigen product code voor Windows 7 Home Premium maar zonder cd of dvd'tje.

Wie weet waar ik Windows 7 32 bit nog kan downloaden? Heidoc werkt niet meer.

Error

Public downloads for Windows 7 and Office 2010 have been pulled by Microsoft, and are therefore no longer available here. You can support our campaign to bring them back via a MS subscription.
2
JohnnyF schreef: Dit type laptop is geleverd met een eigen product code voor Windows 7 Home Premium maar zonder cd of dvd'tje.
Normaliter zal die op een partitie van de schijf in de laptop staan, maar ja als die gewist of dood is houdt het op. Echter dat licentienummer is nog altijd geldig.
Probleem is dat je wel nog hier of daar een Windows 7 Iso kunt krijgen maar geen updates meer.

Je kunt hier nog eens kijken, download op eigen risico.
https://tech-latest.com/download-windows-7-iso/
Greetings, Black Tiger.
4
De laptop zal inderdaad een eigen recovery partitie gehad hebben. Helaas kreeg ik er geen toegang toe ook niet met een docking station. clonen ging dus ook niet, dan houdt het snel op.
Black Tiger schreef:Op deze link (klik) zijn in elk geval ook nog Engelstalige versies te krijgen.
De link Download Windows 7 Home Premium 32-bit ISO [English] (2.3 GiB, 985 hits) werkt. Nog 5 uur te gaan met 170kb/sec gemiddeld. Zzzzzzz
5
Phoe ja langzaam... ik had de eerste link getest die werkte bij mij. Maar pff.. ja is wel langzaam inderdaad. Hopelijk valt ie niet uit.
Via Usenet zal ie wel nog sneller te vinden zijn of torrents, maar daar heb ik niet gekeken.
Greetings, Black Tiger.
10
Ik vond deze nog in mijn archief, zit zelfs nog een productcode bij.
Afbeelding
Ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde. Nu weet ik dat ik nooit zal zijn vergeten. Ik leverde bewijs van mijn bestaan. Omdat, door het verleggen van die ene steen, de stroom nooit meer dezelfde weg zal gaan!
(Bram Vermeulen)
11
Meerdere keren heb ik de itechtics link aangezet maar kwam tot drie keer toe niet volledig binnen. Gisterenavond toen ik weer terug was van een kort uitje de torrent van archive.org aangezwengeld en was vanochtend binnen. Activatie met de produ key van Acer is ook gelukt, nu harkt de laptop updates binnen vanaf 2011 denk ik want die datum zag ik. Afwachten maar weer Zzzzzzz.
13
Sorry, ik heb die ISO niet getest. Bij MajorGeeks kan je de volledige SP1-upgrade nog steeds downloaden, in plaats van een geheel nieuwe installatie en her-activatie kan je die update als eerste proberen te installeren.

Wanneer Servicepack 1 is geinstalleerd herstart de laptop en installeer handmatig KB3138612. Herstart hierna wederom de laptop en probeer dan opnieuw te updaten. Ik zou dit als eerste proberen in plaats van een nieuwe installatie.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
14
De hoop om online een goede en werkende kopie van Windows 7 32 bit te vinden had ik snel opgegeven, Die dvd-set van @Yamaha bracht me wel op het idee om wat kringloopwinkels langs te gaan. Afgelopen zaterdag heb ik een recovery dvd-kit kunnen scoren in een stapel kratten met meuk wat niet in de winkel komt, moeilijk gedoe met rechten enzovoorts en bla bla.

Had dus nu wel een originele recovery dvd-kit te pakken met SP1 dat wel werkte, geniaal. Gister alle updates die er nog op moesten ook binnen gehaald, nu bijna klaar met software er weer op te zetten.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”