Plaats reactie
3
Eerst maar eenvoudig beginnen: start de computer opnieuw op. Doe dat zo:
1. Klik op Start
2. Klik op de knop Aan/uit
3. Kies de optie Opnieuw opstarten.

Afbeelding


Probeer daarna Windows -beveiliging te openen. Lukt dat, dan ben je klaar. Lukt dat nog steeds niet, dan kun je de app Windows-beveiliging gaan herstellen. En dat laatste doe je zo:
Klik op Start
Klik op Instellingen (= het tandwiel)
Klik in de linker kolom op Apps
Klik in het rechter paneel op Geïnstalleerde apps (dat staat helemaal bovenaan)
Wacht even totdat de lijst met alle apps getoond wordt. Scrol dan omlaag naar de app Windows-beveiliging.
Klik op de knop met de 3 puntjes (...) die achter die app staat.
Klik dan op Geavanceerde opties.
Scrol omlaag naar het onderdeel Opnieuw instellen:

Afbeelding

Probeer eerst Optie 1: Herstellen.
Als dat niet helpt, dan kies je daarna Optie 2: Opnieuw instellen.
Als dat gebeurd is, dan start je de computer weer opnieuw op, zoals ik eerder beschreef. Probeer daarna Windows-beveiliging weer te openen.
Lukt dat?
5
Fijn dat het gelukt is!

Vraagje uit nieuwsgierigheid: kon je Windows-beveiliging alweer openen nadat je de computer opnieuw had opgestart of moest je de app Windows-beveiliging daarna ook nog gaan herstellen of opnieuw instellen?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 11”