Plaats reactie
1
Nu, en eerder ook al, omdat dongel gebruikte vaak, een internet verbinding van ongeveer 5 mbps. ben de énige persoon die de verbinding gebruikt, en merkte eigenlijk nooit verschil met de situatie waarin ik op een kabel aansloot met 75 mbps. Gewoon voor een Pc gaat dit over met een 20 of 22 inch of zoiets scherm. Onboard aansluiting was kapot vandaar, later los een kaart ook geprobeerd, en dongel dus. Behalve als er iets gedownload moest worden soms, maar kon in de praktijk wel wat anders doen ondertussen zover nog, hield al met al niet gang van zaken erg op. Zat me nu af te vragen, zijn er meer voordelen aan, behalve dat handig is denk ik als maar beperkt mb's kan gebruiken, maar zat ook te denken aan hackers die minder snel van alles kunnen uithalen misschien (of ik ben zelf een hacker die stiekem op deze manier hulp zoekt, mwah haah), al installeren veel zaken zich wat rustiger en stilletjes aan uiteindelijk net zo hard (maar minder snel) misschien wel op de pc. Of andere dingen waar ik niet zo 123 op kom. Zocht op het net er naar, maar met de zoektermen krijg ik alleen maar zaken als, "mijn internet is traag" hoe krijg ik sneller internet", niet wat ik zocht dus. Dat sneller internet nog steeds iets is wat de klok slaat lijkt het, vebaas ik me over, met snelheden die nu gangbaar zijn, maar dat ander verhaal. Maar eh, iemand hier een een ideetje of wat erover misschien?
2
Een trage verbinding met internet heeft nul voordeel. 5 Mbps via wifi is heel traag!

Staat de modem/router wel op een centrale plaats in huis of in de meterkast?
Wat is de afstand tussen systeem en modem/router?
Al geprobeerd om andere wifi channels in te stellen op de modem/router?

Hackers zullen nooit je downstream gebruiken wel je upstream als je een virus hebt en opgenomen bent in een botnet.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”