Plaats reactie
1
Graag had ik mijn windows live mail vervangen door de standaard app mail en agenda.

Nu heb ik per vergissing de app mail en agenda verwijderd.
Als ik deze wil terug installeren via microsoft store, krijg ik de melding dat de app reeds geinstalleerd is. Ik kan deze echter nergens terugvinden.
Hoe kan ik deze terug plaatsen?

Met vriendelijke groeten,
Freddy
2
Dat zie ik ook staan in de Microsoft store, ondanks dat deze op mijn huidige pc niet geïnstalleerd is, klik je echter links naast in bezit, dan wordt er een nieuw venster geopend, en dan kun je de app opnieuw downloaden en installeren om de mail te gaan instellen.

Afbeelding
4
Het ziet er bij jou inderdaad iets anders uit, klik bovenaan op installeren, zoals in de door jou geplaatste afbeelding, door mij aangepast.
Afbeelding
5
Inderdaad, dat is het nu net. Wanneer ik klik op installeren, gebeurt er niets!!!
Er staat immers aangevinkt dat ik in het bezit ben van deze app.
Ik kan dit ook niet uitvinken.
Mvg
6
Fred de visser schreef: Er staat immers aangevinkt dat ik in het bezit ben van deze app.
Dan is hij nog geinstalleerd maar mis je alleen de koppeling, dat zou feitelijk ook eenvoudig weer terug te zetten moeten zijn in dat geval.

Klik eens met je muis op de startknop of op het zoekvak (kan beiden) en type dan gewoon "mail" zonder de aanhalingstekens wat ik hier erbij doe.

Als het goed is zie je hem dan weer verschijnen als volgt:

Afbeelding

Klik daar dan weer "aan start vast maken" en je hebt hem weer terug, evt. kun je hem zo ook weer aan de taakbalk vast maken.
Greetings, Black Tiger.
7
Dat heb ik al allemaal geprobeerd, maar deze app is niet meer terug te vinden!
De enigste app die verschijnt is deze van windows live mail die ik momenteel gebruik.

Afbeelding
8
Hallo,

Om de app opnieuw te installeren doe je het volgende:
1. Druk op de zoekfunctie op de taakbalk en typ in het zoekveld "Powershell".
2. Druk met de rechtermuisknop op Powershell en selecteer "Als administrator uitvoeren".
3. Typ (of kopieer en plak) het onderstaande commando in Powershell en druk op enter:
get-appxpackage *microsoft.windowscommunicationsapps* | remove-appxpackage
4. Vervolgens kun je de app weer installeren vanuit de Windows Store


1. Open Microsoft Store, Zoeken naar 'E-mail en agenda' en klik op het bovenste resultaat.
2. Klik op de Installeer.
3. Ga verder met de instructies op het scherm om de installatie te voltooien
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
11
43 Updates.
Deze heb ik allemaal bijgewerkt en "eureka", de app van mail en agenda kan terug geinstalleerd worden.
De installatie is in behandeling (reeds +- half uur).
Afwachten!!!
13
Het downloaden lijkt niet te lukken.
De vooruitgang blijft op 1% steken.
Heb mijn laptop al enkele malen opnieuw opgestart, maar het probleem blijft hetzelfde!

Afbeelding
14
Hallo,

Voer dit nog ens uit:

1. Druk op de zoekfunctie op de taakbalk en typ in het zoekveld "Powershell".
2. Druk met de rechtermuisknop op Powershell en selecteer "Als administrator uitvoeren".
3. Typ (of kopieer en plak) het onderstaande commando in Powershell en druk op enter:
get-appxpackage *microsoft.windowscommunicationsapps* | remove-appxpackage
4. Vervolgens kun je de app weer installeren vanuit de Windows Store


1. Open Microsoft Store, Zoeken naar 'E-mail en agenda' en klik op het bovenste resultaat.
2. Klik op de Installeer.
3. Ga verder met de instructies op het scherm om de installatie te voltooien
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”