Plaats reactie
1
Via google zoeken naar deze Sonix driver kwam ik hier uit: viewtopic.php?t=22152

Ik begrijp dat het een driver voor mijn ingebouwde webcam is maar die heb ik uitgeschakeld staan in apparaat beheer.
Hoe krijg ik deze melding weg zonder de driver te installeren?

Afbeelding
5
Hey Leonie, ga naar de volgende site https://www.tenforums.com/tutorials/828 ... -10-a.html en scroll naar "Option One". Onder puntje 4 ga je op "download" klikken en een bestand "wushowhide.zip" downloaden naar je map downloads of het bureaublad (of eender welke map waar je nadien dat bestand kan uitpakken). Het bestand uitpakken en dan krijg je "wushowhide.diagcab". Als je dan op dat bestand dubbelklikt, volg je de diverse menu's en kan je selectief windows update selecteren of deselecteren. Nadien even pc herstarten en klaar is Kees (of in dit geval Leonie).
Let wel: wanneer je een grote windows update krijgt (tot hiertoe tweemaal per jaar), dan moet je dit herhalen. Het is dus makkelijk dat je dit bestand ergens bewaart.
Ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde. Nu weet ik dat ik nooit zal zijn vergeten. Ik leverde bewijs van mijn bestaan. Omdat, door het verleggen van die ene steen, de stroom nooit meer dezelfde weg zal gaan!
(Bram Vermeulen)
6
Dankj je wel! Met wushowhide is het gelukt om de Sonix driver te verbergen. Dit bestand ga ik goed bewaren op een externe hdd voor een volgende keer.
7
WuShowHide.cab is tevens nog steeds via Microsoft zelf te downloaden zie (kopje Updates verbergen in Windows 10) bij deze link: viewtopic.php?t=22422

Directe link: http://download.microsoft.com/download/ ... de.diagcab

Wees met het blokkeren van drivers altijd voorzichtig, dit kan vreemde problemen veroorzaken:

1. Update drivers altijd met een update-package van de fabrikant van de hardware.
2. Gebruik nooit (buggy) driver update-tools om het systeem met stuurprogramma's bij te werken.
3. Installeer geen out-dated drivers die Microsoft als optioneel aanbiedt.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”