Plaats reactie
1
Hallo mensen

Even voorstellen ik ben John gepensioneerd bouwvakker en heb zo nu en dan probleempjes opgelost en doe dat nog steeds voor de fun.

Voor de fun sleutel en knoei ik ook aan oude auto's, ik de stalling heb ik een Peugeot 205 GTI 1.9 en een Renault r19 16v staan.

Voor de gezelligheid ben ik ook nog opa van twee en het manusje van alles in de familie.

Grt John
Laatst gewijzigd door JohnnyF op 23 jan 2023 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
5
Opel en Ford hadden ook varianten op de GTI. Opel de GSI's en Ford had de GLX en de RS cosworth die echte sporters waren. Datsun was een goedkope japanner op de markt vooral in duitsland tikte je die voor weinig op de kop. Maar roesten die krenge m'n broer had een witte 100a F2 cherry voor 350 duitse mark gekocht zonder remmen de olie liep langs de velgen, en een stijgerbuis als uitlaat eronder gelast van voor naar achter.

Als liefhebber van franse auto's is Citroen na mijn 2CV niks meer geworden in de auto liefde. Alteijd gelazer met carburateurs en ontsteking gehad choke zus choke zo gas geven, starten pompen en wat je allemaal deed, Eend na twee jaar verkocht en toen nooit meer een citroen gereden want haat liefde.

De 205 GTI 1.9 en een Renault r19 heb ik nieuw gekocht en altijd in soort van verwarmde garage gehad en zo roest goed beperkt kunnen houden op wat rottige steenslag na rond de wielkassen bij de 205. De r19 is wat erger met roest bij de kokerbalken en de carosserie maar nog steeds apk goed maar moet wel aangepakt worden.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Even voorstellen”