Plaats reactie
1
Hierbij de bestandjes
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde. Nu weet ik dat ik nooit zal zijn vergeten. Ik leverde bewijs van mijn bestaan. Omdat, door het verleggen van die ene steen, de stroom nooit meer dezelfde weg zal gaan!
(Bram Vermeulen)
2
Hallo,

Ik zie diverse sporen van cracks om de activatie van bepaalde software te omzeilen. Voer als eerst een scan uit met de ESET Online Scanner uit. Zet wel Malwarebytes Anti-Exploit uit, of verwijder deze bèta versie als eerste van het systeem.

Download Afbeelding de esetonlinescanner.exe.
  • Dubbelklik erop om het te starten.
  • Klik op Computerscan
  • In het venster "Kies een scantype", klik op Volledige scan.
  • In het venster "Detectie van potentieel ongewenste toepassingen", selecteer ESET potentieel ongewenste toepassingen laten detecteren en deze in quarantaine laten plaatsen.
  • Klik op Scan starten
  • De scanner wordt nu eerst geupdate en start daarna. Dit kan een hele poos, soms uren duren.
  • Let op: Klik niet op 1 van de 5 velden met informatie die verschijnen tijdens het scannen. Het kan de installatie van "ESET Internet Security" starten. Dit kan je alsnog annuleren.
  • Wacht rustig af en doe verder niets met de computer.
Na het scannen:
Zijn er bedreigingen gevonden klik dan op "Scanlogboek opslaan", sla dit bestand als "EsetScanLog.txt" op het bureaublad op.
Klik nu op Doorgaan.
Voeg dit logbestand (ook) als bijlage toe aan het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Hierbij het resultaat van de scan
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde. Nu weet ik dat ik nooit zal zijn vergeten. Ik leverde bewijs van mijn bestaan. Omdat, door het verleggen van die ene steen, de stroom nooit meer dezelfde weg zal gaan!
(Bram Vermeulen)
4
Was Ashampoo WinOptimizer versie (25.00.12) legaal geïnstalleerd of middels een crack? De andere melding over DelFix kan genegeerd worden omdat die tool niet voorzien is van een digitale handtekening.

Laat FRST nogmaals scannen en plaats vervolgens beide logbestanden opnieuw (FRST & Addition.txt).
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Die is gedownload via zo'n "free app of the day", was denk ik een duitse website waar je zo elke dag een "gratis" programma kan downloaden. Maar die ga ik sowieso verwijderen, geen toegevoegde waarde.
Ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde. Nu weet ik dat ik nooit zal zijn vergeten. Ik leverde bewijs van mijn bestaan. Omdat, door het verleggen van die ene steen, de stroom nooit meer dezelfde weg zal gaan!
(Bram Vermeulen)
7
Ik weet het, maar soms laat ik mij toch al eens verleiden :lol:
Ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde. Nu weet ik dat ik nooit zal zijn vergeten. Ik leverde bewijs van mijn bestaan. Omdat, door het verleggen van die ene steen, de stroom nooit meer dezelfde weg zal gaan!
(Bram Vermeulen)
9
Ik was daarstraks al ff gestopt. Morgen verder. Ik hou je op de hoogte.
Ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde. Nu weet ik dat ik nooit zal zijn vergeten. Ik leverde bewijs van mijn bestaan. Omdat, door het verleggen van die ene steen, de stroom nooit meer dezelfde weg zal gaan!
(Bram Vermeulen)
10
Ondertussen nog eens alles uitgepluisd maar niks abnormaal gevonden, dus ik blijf maar bij het Milk V2 profiel. Iets minder gebruiksvriendelijk maar toch wel goed leesbaar/bruikbaar. Op mijn andere pc's heb ik hetzelfde probleem dus misschien ligt het ergens aan de URL van mijn modem, weet het niet.
Ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde. Nu weet ik dat ik nooit zal zijn vergeten. Ik leverde bewijs van mijn bestaan. Omdat, door het verleggen van die ene steen, de stroom nooit meer dezelfde weg zal gaan!
(Bram Vermeulen)
12
Ja, synchronisatie in Edge staat aan. Neen, synchronisatie in Chrome staat uit.
Ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde. Nu weet ik dat ik nooit zal zijn vergeten. Ik leverde bewijs van mijn bestaan. Omdat, door het verleggen van die ene steen, de stroom nooit meer dezelfde weg zal gaan!
(Bram Vermeulen)
14
Neen, ik gebruik geen wachtwoordbeheerder.
Ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde. Nu weet ik dat ik nooit zal zijn vergeten. Ik leverde bewijs van mijn bestaan. Omdat, door het verleggen van die ene steen, de stroom nooit meer dezelfde weg zal gaan!
(Bram Vermeulen)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”