Gesloten
1
Goedenavond,

Het alle instellingen voor de nachtlamp zijn disabled.
Wanneer ik via het Startmenu naar Instellingen wil gaan (tandwieletje) wordt dit menu na het openen meteen afgeloten.
Ik heb de pc tot twee maal toe teruggezet naar een herstelpunt, maar zonder het gewenste resultaat.

Enig idee wat hier aan te doen is?

Mvg,
Adriaantje
3
Ik heb de handleiding opgevolgd.
Het proces “Windows Shell Experience Host” was niet aanwezig toen ik de tskmgr opende.
Het probleem treedt nog steeds op.
Als ik de instellingen (tandwiel) van Windows open , dan wordt deze direct afgesloten.
5
Het lijkt alleen in de Instellingen te zitten.
Afbeeldingen en Documenten kunnen wel worden geopend.
Ik kan wel het menu Instellingen bereiken via Nachtlamp en dan "pijltje" terug. In Nachtlamp is alles disabled.
Maar als ik dan op de home-knop klik, wordt da app Instellingen meteen afgesloten.
8
Hallo,

Is dit probleem ineens ontstaan?

Volg de volgende stappen om de Afbeelding System File Checker van Windows uit te voeren.
  • Open het startmenu en typ vervolgens het commando CMD.
  • Klik vervolgens met de rechtermuisknop op de Opdrachtprompt en klik op Als administrator uitvoeren.
  • Kopieer en plak nu het onderstaande commando in de opdrachtprompt.

Code: Selecteer alles

sfc /scannow
  • Als dit proces gereed maak dan een screenshot van dit scherm en upload deze naar www.imgdumper.nl en plaats hier de BBcode link.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
10
Hallo,

Dus de instellingen van het nacht doen het ook niet meer.

Er is gerepareerd, zijn hierdoor de problemen weg zo nee doe het volgende:

Klik met de rechtermuisknop op het startmenu en open Windows PowerShell (admin).
Kopieer en plak de volgende commandoregel in het PoewerShell venster en druk op enter.

Code: Selecteer alles

PowerShell -ExecutionPolicy Unrestricted -Command "& {$manifest = (Get-AppxPackage *immersivecontrolpanel*).InstallLocation + '\AppxManifest.xml' ; Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register $manifest}"
Laat even weten wat hiervan het resultaat is.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
13
App opnieuw ingesteld.
Helaas sluit de app onmiddellijk zodra ik daarna de app Instellingen probeer te openen.
15
Ander account kan niet, want ik ben de enige gebruiker. Ik heb overigens admin rechten
Waar kan ik vinden welke grafische kaart in mijn laptop zit?
Gesloten

Terug naar “Windows 10”