Gesloten
1
Hallo, zoals de titel het zegt loopt mijn pc regelmatig vast, dit gebeurt meestal als er een filmpje speelt zijde het van joetoebe of van FB komt, ga ik dan naar taakbeheer zie ik dat processor, geheugen en schijf bijna op 100 procent staan, soms moet ik de pc terug opstarten aan de startknop want niks werkt nog.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2

Code: Selecteer alles

Applicatiefouten:
==================
Error: (12/12/2022 12:17:34 PM) (Source: Application Hang) (EventID: 1002) (User: )
Description: Het programma PCHelpSoftDriverUpdater.exe, versie 6.2.865.0 reageert niet meer op Windows en is afgesloten. Als u wilt zien of er meer informatie over het probleem beschikbaar is, raadpleegt u de probleemgeschiedenis in het onderdeel Beveiliging en onderhoud van het Configuratiescherm.
Hallo,

Verwijder als eerste het volgende programma van de PC, dit soort driver updaters doen vaak meer kwaad dan goed. Dit lijkt me tevens de oorzaak van dit probleem.
- PC HelpSoft Driver Updater

Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
PC HelpSoft Driver Updater stond er nog niet zo lang op hoor maar is verwijderd.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”