Gesloten
1
Hoe kan ik dit verhelpen

Groetjes Jos
Afbeelding
2022-12-05_14-03-26.png
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Hallo,

Leeg eens de Thumbnail_Cache, hiervoor kan je een Bat downloaden en uitvoeren.

Ga naar deze site Klik

Scroll naar Clear_and_Reset_Thumbnail_Cache.bat​ en klik daar op de blauwe Download knop.
Afbeelding

Na het downloaden doe je het volgende:
Klik met de rechtermuisknop op Clear_and_Reset_Thumbnail_Cache.bat​ en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
Laat het zijn werk doen en als het klaar is herstart je pc en kijk of het probleem dan over is.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
4
Hallo,

Heb je toevallig een nieuw programma gedownload en geïnstalleerd voor dit gebeurde?

Als je een nieuw icoon maakt voor het programma wat achter zo'n wit icoon staat komt er dan ook zo'n wit (kladblok) voor te staan?

Voer anders ook een eens FRST uit (hier de handleiding Klik.
Je mag de logjes hier als bijlage plaatsen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
Beste
zie bijlage
FRST.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
7
Addition.txt
Beste
Ja ik had een nieuw programma geinstalleerd Siemens Solid edge
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
10
Hallo,

Ik zie dat je 04-12-2022 :20:16 Removed Siemens Solid Edge 202 ook weer heb verwijderd klopt dat?

En ik zie dat je "Windows KMS Activator Ultimate 2020 5.0 en KMS_VL_ALL-46 Softtrack" gebruikt om een Windows product legaal te laten lijken, is dat voor je Windows of Office (of allebei).
Dit is niet aangeraden want ik zie hierdoor vele foutmeldingen, ook staan wij hier niet achter want het kan o.a. voor vele problemen zorgen.
En dit soort programma's worden door de tools verwijderd die wij gebruiken, dus aan jou om door te gaan en het programma te verwijderen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Windows 11”