Plaats reactie
1
Ik had al een PC geupgrade met een SSD schijf in plaats van een HDD gedaan. De boot HDD klonen naar SSD. HDD Vervangen door SSD en plug en play. Ik denk ik doe het bij de andere PC ook. HDD gekloond naar SSD. Maar wil ik via de SSD opstarten dan doet deze het niet. Ik kan nog wel met de oude HDD opstarten en dan werkt de SSD schijf die op een andere sata poort zit wel gewoon. Ik kan er wel programma's van opstarten. Maar als ik de SSD als Boot device instel in het bootmenu dan kan ik niet opstarten met de SSD. Dan krijg ik de foutmelding 0XC000000e inaccesible boot device.

Ik werk met windows 10
Dell PC Intel quad Core 8MB

Wat zou ik hier aan kunnen doen?
5
Het is nog niet gelukt om met de SSD op te starten.
Als bij de commandprompt via de herstel USB het commando bootrec /fixboot intype dan krijg ik de melding Toegang geweigerd.
Al wel heel wat hierover gegoogeld maar krijg het niet verder opgelost.
7
Hallo,

1. Start de computer nogmaals op van de USB-stick en voer in de command prompt de volgende commando's één voor één uit
2. Vervang bij het derde commando # door het nummer van de SSD.

Code: Selecteer alles

diskpart
list disk
select disk # 
list part
list vol
3. Maak een foto van dit scherm en post die in het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
13
De SSD werkt wel Alleen ik kan er niet mee opstarten. Dit zou ik wel graag willen. Wordt de PC wat vlotter hoop ik. Bij andere PC werkte het in 1 keer.
15
Ik zal zaterdag hiernaar kijken. Macrium free reflect werkt volgens mij alleen 1 op 1. SSD is 512gb, hdd is 750gb dus klonen naar kleinere drive lukt niet met het gratis programma. Maar ik zal er naar kijken.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”