Plaats reactie
1
Mijn laptop kan de printer niet meer vinden. Als ik zoek via een IP adres krijg ik de melding dat de DNS server niet goed werkt. Zelfde geldt voor het bendaren van mijn NAS en het Ziggoi modem. Beiden zijn via IP adres niet te benaderen. Eea werkt prima vanaf mijn andere PC, tablet en telefoon.
Al het eea geprobeerd (DNS flush, IPconfig release) maar dart werkt maar tijdelijk.
Tijd voor een grondige scan analyse door jullie. Ik heb FRST al gedownload en
Dank alvast, Dirk
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Hallo,

Ik zie geen vreemde dingen, maar voer het volgende eens uit om enkele restanten te verwijderen en de TCP/IP stack te resetten.

Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Ik ben benieuwd wat jullie gevonden hebben. Het probleem is overigens nu nog niet opgelost. Het vreemde is als ik de PC in safe mode met netwerk toegang opstart eea wel werkt. rara. Groet Dirk
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
4
Er waren enkel twee restanten (Alternate DataStreams) aanwezig. Verder is er niets bijzonders te zien dat kan duiden op het netwerkprobleem. Aangezien je ook al een topic hebt gestart in het subforum netwerken stel ik voor om daar verder te gaan. Plaats aldaar even een logje van de MiniToolbox.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”