Plaats reactie
16
ach,dat is jammer.
weet jij toevallig wel hoe je het menuutje terug krijgt bij het aansluiten van een usb stick.
bij de instellingen heb ik altijd vragen ingevuld.maar het werkt niet.
Afbeelding

Afbeelding
17
Ik heb even gezocht en StartAllBack op een VM met Windows 11 22H2 geïnstalleerd, hiermee kan je in ieder geval de ribbon-interface weer activeren. Wellicht krijg je met deze tool ook het oude USB menu terug. P.s. ik heb na de installatie gekozen voor: Kinda 10 als optie voor de weergave.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
19
Ohw, een VM is een Virtuele Machine die ik gebruik om dingen op te teste, zoals in dit geval het programma StartAllBack waarmee je in ieder geval het lint (ribbon) weer kan instellen. In het programma StartAllBack is Kinda 10 één van de weergaveopties, vrij vertaald betekent het een "soort Windows 10 weergave".
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
20
oh,oké
dus als ik het goed begrijp hou ik windows 11,maar gebruik ik dan het windows 10 uiterlijk. en de updates blijven voor 11 binnen komen neem ik aan?
23
het is geweldig.
startallback geïnstalleerd.
heb nu het lint in de mappen terug.
krijg alleen nog geen dropdown menu bij aansluiten usbstick.
ga verder zoeken of dit nog mogelijk is.
hartelijk dank voor de hulp.
25
ik wacht reacties af.
misschien zijn er lezers die deze conversatie volgen en anders stel ik gewoon de vraag op het forum.
26
Wellicht is het voor deze vraag inderdaad beter om even een nieuwe vraag op het forum te plaatsen. Met uitleg op welk dropdown menu je doelt bij het aansluiten van USB-sticks, want zover ik kan zien is dat in Windows 11 niet anders dan als in Windows 10. Tenzij je in Windows 10 misschien bepaalde wijzigingen had aangebracht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
27
nee,ik had 8.1
en sinds 11 krijg ik alleen een geluidje bij aansluiten usb.
geen idee welke instellingen ik moet wijzigen. maar ik zoek verder.
29
nee.ik heb een hele nieuwe pc gekocht met 11 pro erop.
maar daar miste ik dus een aantal zaken,zoals het lint en dat dropdown menu v d usb.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 11”