Plaats reactie
1
er wordt uitgelegd hoe je het klassieke lint kan terug krijgen in windows 11.
ik heb de aanwijzingen opgevolgd, maar bij mij staat er al in het register een map blocked.
zowel in deze map,als ook in een nieuw gemaakte map de code ingevoerd, herstart van verkenner gedaan, maar al wat er gebeurt,geen klassiek lint in de mappen.
wat gaat hier niet goed?
iemand die uitleg kan geven? graag
4
ik denk dat je meteen met regedit aan de gang bent gegaan.
heb je niet eerst de eerste optie uitgevoerd: als administrator cmd starten, de code regel in cmd venster plakken, enteren en via start/afsluitmenu de optie 'opnieuw opstarten' ?
6
Er zijn twee manieren om dit aan te passen, handmatig in het register of middels een commando voor de opdrachtprompt die de registerwijziging doorvoert. Probeer het volgende eens. Open de opdracht prompt (CMD) als administrator en voer daarna het volgende commando uit. Na een herstart

Code: Selecteer alles

REG add "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Shell Extensions\Blocked" /v {e2bf9676-5f8f-435c-97eb-11607a5bedf7} /t REG_SZ /f
Daarna is het een kwestie van explorer herstarten om de wijzigingen door te voeren. Dit kan met het volgende commando.

Code: Selecteer alles

taskkill /F /IM explorer.exe & start explorer
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
14
dat heb ik gedaan,via internet.net.gezocht hoe.
toen de volledige regel gekopieerd met control c.vervolgens control v achter de prompt.alles in beeld laten staan,naar taakbeheer gegaan,en daar de verkenner herstart gegeven
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 11”