! In dit forumonderdeel kunnen forumgebruikers alleen op eigen onderwerpen reageren.

1. Voor het verhelpen van problemen met Windows Update zijn vaak meerdere stappen nodig, helaas bestaat er geen all-in-one tool om dit soort problemen op te lossen.
2. Neem a.u.b. nooit instructies van gelijkaardige problemen over, dit kan averechts werken en voor problemen zorgen. Open altijd een eigen onderwerp en volg de daarin gegeven instructies op.
Plaats reactie
78
Hmm, waar het nu exact fout gaat is onduidelijk, voer de onderstaande stappen eens uit om met een ProcMon Trace te controleren waar het mogelijk mis gaat.

Download Afbeelding Process Monitor naar het bureaublad.
  • Sluit nu alle openstaande programma's.
  • Klik met de rechtermuisknop op procmon.exe en kies de optie als administrator uitvoeren. Laat dit programma nu op de achtergrond actief.
  • Probeer Windows Defender te updaten zoals je eerder hebt gedaan.
  • Stop Process Monitor zodra er een foutmelding verschijnt.
  • Dit doe je door in het venster van Process Monitor op het icoontje bij de rode pijl (=Capture) te klikken.
Afbeelding
  • Klik nu in het menu op File - Save... en bewaar het bestand LogFile.PML op het bureaublad.
  • Upload dit bestand naar www.filedropper.com of https://wetransfer.com en plaats de downloadlink in het volgend bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
83
Ik heb de download via knippen en plakken onder programma files in de map Windows Defender gekopieerd.
Er werd om administrator rechten gevraagd en dit toen aangeklikt.
Afbeelding

Is dit de juiste procedure? Updates voor Defender geven nog steeds fouten aan.
85
Ik heb het uitgevoerd vanuit de downloadmap maar er gebeurt niks. Ook na opnieuw opstarten werkt Windows Defender niet als ik op handmatig updaten klik.
86
Open PowerShell als administrator en kopieer en plak één voor één de volgende commado's. Druk na het eerste commando op Y.

Code: Selecteer alles

Set-ExecutionPolicy Unrestricted
Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"}
Herstart de computer en laat even weten of Windows Defender nu werkt?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
87
Na de eerste commando kan ik niet op Y drukken en als ik [Y] invul doet het verder ook niks.
Heb de 2e commando daarna uitgevoerd maar na opnieuw opstarten doet WD het niet.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Update problemen & SFC Scannow corrupties”