! In dit forumonderdeel kunnen forumgebruikers alleen op eigen onderwerpen reageren.

1. Voor het verhelpen van problemen met Windows Update zijn vaak meerdere stappen nodig, helaas bestaat er geen all-in-one tool om dit soort problemen op te lossen.
2. Neem a.u.b. nooit instructies van gelijkaardige problemen over, dit kan averechts werken en voor problemen zorgen. Open altijd een eigen onderwerp en volg de daarin gegeven instructies op.
Plaats reactie
97
Updates komen nog steeds niet binnen:
Afbeelding

Ik moet nu weg, ik kijk vanavond/morgen wel weer verder.
Wel bedankt natuurlijk voor het volharden in het blijven zoeken naar een oplossing. :good:
100
Hallo,

We kijken of er toch nog restanten zien van F-Secure:


Download SystemLook(x64) & plaats het bestand op het Bureaublad.
Klik met de rechtermuisknop op SystemLook.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
In het venster dat opent kopieer je onderstaande code:

Code: Selecteer alles

:regfind
F-Secure
:filefind
F-Secure
:folderfind
F-Secure
:service
F-Secure
Afbeelding Zorg dat deze tekst links uitlijnt!

Klik op de knop "Look" om de scan te activeren.
Als de scan klaar is opent een tekstbestand (SystemLook.txt).
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
102
Jack1960 schreef: Helaas nog steeds geen updates:
Het commando werkte niet omdat de ExecutionPolicy settings eerst weer aangepast moesten worden blijkbaar. Voer de volgende commando's nogmaals uit.

Code: Selecteer alles

Set-ExecutionPolicy Unrestricted
Get-AppxPackage *Microsoft.Windows.SecHealthUI* | Reset-AppxPackage
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
104
Laten we eens kijken of het volgende logbestand van Defender aanwezig is. Voer daarvoor dit commando uit, als "MpcCmdRun.txt" op het bureaublad verschijnt voegt die dan als bijlage toe.

Code: Selecteer alles

copy "%LocalAppData%\Temp\MpcCmdRun.log" "%userprofile%\Desktop\MpcCmdRun.txt"
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Update problemen & SFC Scannow corrupties”