Plaats reactie
16
Hallo,

Je heb een upgrade gedaan: https://support.microsoft.com/nl-nl/win ... a218cc2818

Hierdoor worden alle opties en functies die PRO hebben geïnstalleerd waardoor je de PRO versie heb.
Deze manier is ook goed en kan je gewoon blijven gebruiken, en je had een clean instal met Home ervoor gedaan
waardoor je nu kan zeggen dat je een "clean instal" heb.

Er zijn vele wegen naar Rome en wat de beste is.............
Dus ik zal het nu zo laten en weer gaan genieten van je pc.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
17
Ik ga het nog 1 keer herhalen: je hebt GEEN update gedaan. Je hebt - door in de cleane home versie een pro licentie in te brengen - alle pro onderdelen in je windows geactiveerd. Een update is wanneer je een bestaande versie gaat bijwerken met nieuwe builds die maandelijks verschijnen, een upgrade is wanneer je een bestaande versie gaat opwaarderen naar een nieuwe(re) versie en dat gebeurd voorlopig nog 2 maal per jaar. Zo'n upgrade houdt in dat je windows wordt overschreven door een nieuwere versie. Jij hebt nu met een stickje een cleane schone nieuwe installatie gedaan en pro geactiveerd. Deze kan je dus nu blijven gebruiken en volgende updates automatisch laten installeren ... en in maart volgend jaar upgraden.
Laatst gewijzigd door Yamaha op 04 okt 2022 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde. Nu weet ik dat ik nooit zal zijn vergeten. Ik leverde bewijs van mijn bestaan. Omdat, door het verleggen van die ene steen, de stroom nooit meer dezelfde weg zal gaan!
(Bram Vermeulen)
18
Dank U wel ...voor de info ....hopelijk blijft de HP laptop het goed doen , want ik heb al zo veel problemen gehad met HP laptops en printers .( die echt defect gingen )..wat natuurlijk nu in dit geval niets te maken heeft met de win 11 pro .
19
Zoals @Yamaha schrijft heb je inderdaad geen update/upgrade van Windows zelf uitgevoerd. De core (de basis) voor home/pro/education .etc is identiek, echter de licentie bepaalt welke functies je kan gebruiken. Dit artikel van Microsoft geeft daar meer duidelijkheid in.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 11”