Plaats reactie
1
Goedemiddag,

Lang geleden dat ik van jullie diensten gebruik heb gemaakt, maart als jullie willen......

Ik vind mijn laptop iets aan de trage kant dus misschien willen jullie eens kijken of daar iets aan te doen is.
Verder heb ik een heel traject met KPN doorstaan waarbij we/ze Acronis als backuptool wilden plaatsen. Dat lukte op de 1 of andere manier niet. Ik heb nu een andere tool maar volgens mij staan er nog steeds restjes Acronis op de laptop. Kunnen we die restjes er ook af krijgen?


Hoor graag, bedankt alvast


Rudi
3
Ik blijf een klungel. Als ik FRST download en op het bureaublad plaats krijg ik een icoontje dat zegt : Niet bevestigd. Als ik met de rechtermuisknop daarop klil krijg ik niet de mogelijkheid om als administrator uit te voeren. Als ik op openen druk dan wil de computer Windows 10 gaan downloaden
7
Hallo Abbs,
Het had iets te maken met het vertrouwen van FRST.exe. Ik heb e.e.a. geprobeerd en toen had ik wel het gevraagde icoontje.
FRST.txt
Addition.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
11
Doe het volgende:

Afbeelding


Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
14
Ik verbeeld me dat hij inderdaad weer als vanouds snel is. Hij was ook niet echt langzaam of zo, maar ik meende te merken dat hij wel eens sneller was geweest. Zou dat kunnen? Ik teken er overigens voor. Top! :good:
15
Meer als opruimen via FRST hoeft ook niet, want malware/adware is niet aanwezig.
Dus kunnen we het zo lagen.

Voer de volgende stappen uit om FRST te verwijderen.
  • Klik met de rechtermuisknop op Afbeelding FRST / FRST64 en selecteer Naam wijzigen.
  • Hernoem het naar Uninstall.exe en druk op Enter op je toetsenbord.
  • Dubbelklik op Uninstall.exe. Uw computer zal opnieuw opstarten en dit toestaan. FRST wordt nu verwijderd.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”