Plaats reactie
1
Goedemiddag weet niet precies waar ik deze vraag moet neer zetten

Ik stuurde vanmiddag een een gemail met een foto er bij en toen kreeg ik bericht er kijkt iemand mee
schrok er van hoe kan dat vind het wel eng
heb alles er door heen gehaald malware grote virus scan maar niets aan de hand

vr groet Ayla
3
Kreeg een venster stond verschillende dingen op maar heb het weg gedrukt vond het zo eng
heb van de week Google drive aan geklikt zou dat het kunnen zijn?
7
Goedemiddag heb jullie advies opgevolgd en Farbar Recovery uit gevoerd

doe hierbij de twee logbestanden
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
10
printscreen.png

hierbij de printscreen van Adware

weet niet waar of wat proxie is en waar ik dat kan vinden sorry

vriendelijke groet Ayla
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
11
Hallo,

Ik weet genoeg, voer de fix maar uit.

Afbeelding


Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
12
Het lukt niet ik heb staanFRST maar geen exe er achter dus fixen lukt niet word gezegd bestand stat niet in de zelfde map
13
ayla schreef: Het lukt niet ik heb staanFRST maar geen exe er achter dus fixen lukt niet word gezegd bestand stat niet in de zelfde map
Verwijder de tool FRST, herstart je pc en download FRST opnieuw.
Waarschijnlijk komen jou downloads in de Downloads map open die en "Sleep" die daaruit naar je bureaublad.
Daarbij plaats je ook de Fixlist zodat ze naast elkaar staan hierna kan je het uitvoeren.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
14
@Abbs

Hoop dat het goed is maakt me erg nerveus maar doe mijn best heb gedaan wat je schreef
voeg het log bestand er bij
Fixlog.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
15
ayla schreef: Hoop dat het goed is maakt me erg nerveus maar doe mijn best heb gedaan wat je schreef
Heel goed gedaan, als je doet wat ik schrijf komt het wel goed (zoals je ziet).

De fix heeft alles netjes opgeruimt wat weg kon, en nu afwachten of de meldingen weg blijven.

Dus kijk het even een aantal dagen aan en blijft het weg mag je de laatste stap doen: (FRST verwijderen)

Voer de volgende stappen uit om FRST te verwijderen.
  • Klik met de rechtermuisknop op Afbeelding FRST / FRST64 en selecteer Naam wijzigen.
  • Hernoem het naar Uninstall.exe en druk op Enter op je toetsenbord.
  • Dubbelklik op Uninstall.exe. Uw computer zal opnieuw opstarten en dit toestaan. FRST wordt nu verwijderd.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”