Plaats reactie
31
Ja die heb ik gezien, maar moest eerst even iets testen, voer het volgende commando uit in de opdrachtprompt als administrator.

Code: Selecteer alles

pnputil -a C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\apg8201z.inf_amd64_2533292ba4c494fb\apg8201z.inf
Kopieer en plak het resultaat in het volgende bericht. Herstart de computer en laat even weten of er nu weer een waarschuwing wordt gegeven betreffende een incompatibele driver.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
33
Wat zijn de specificaties van deze computer? Misschien kan de kernisolatie op dit systeem helemaal niet geactiveerd worden.

Download Afbeelding Speccy naar het bureaublad en installeer deze.
  • Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.
  • Let op!!! Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.
  • Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
  • Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".
  • In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.
  • Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
35

Code: Selecteer alles

Gestopt:  Intel TPM Provisioning Service
De service: TPM (Trusted Platform Module) is niet gestart, is deze functie wel geactiveerd in de BIOS/UEFI? Of het moederbord - HP 86E3 (U3E1) überhaupt een TPM module bevat kan ik niet nagaan. Maar als je de BIOS/UEFI opent kan je het op HP systemen activeren als in het onderstaande venster.

Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
40
Open Afbeelding DriverStore Explorer opnieuw.
  • Dubbelklik op Rapr.exe om de tool te openen.
  • Als de scan gereed is, vinkt u de onderstaande driver(s) aan.
    • apg8201z.inf
    • a38usb.inf
  • Klik nu op de knop Delete driver(s) en klik op OK bij de waarschuwing.
  • Krijgt u een melding dat de driver nog in gebruik is, vink dan de optie Force deletion aan.
  • Klik nu nogmaals op Delete driver(s).
  • Herstart hierna de computer.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 11”