Plaats reactie
61
Welke melding krijg je te zien? Je kan de volgende Fixlist ook gebruiken om de driver te verwijderen, maar maak eerst een volledige systeemimage/back-up uit voorzorg.

Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
65
Hierbij het fixlog document.
Ik krijg nu geen melding meer tijdens het opstarten. Bedankt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
68
Ik bedoel daarmee dat de hardware beveiliging nog steeds niet is opgelost. zie bijlage
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
70
Heel erg bedankt voor uw noodzakelijke hulp en de vele tijd die ik van U gevraagd heb.
Donatie volg't asap
Vriendelijke groeten
Roger
72
Er is blijkbaar toch nog iets fout; Zie in bijlage aub
Graag uw advies aub
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
74
Probleem is nog steeds hetzelfde die driver was al geïnstalleerd. heb dan reparatie laten uitvoeren maar er is niets veranderd?
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 11”