Plaats reactie
1
Hallo.

Ik had van de week dat twee keer toe mijn beeldscherm niet meer deed, 4 seconden later deed het het weer dus ik dacht iets met een driver.
Ik heb net radion software programma opgestart daar kreeg ik ook te lezen dat de software niet compatibel was met windows 11, geprobeerd om via radeon link voor software maar daar wordt gevraagd om een ip. adres, wat moet ik hier mee ?
hoop dat jullie me verder kunnen helpen

volgens radeon is er een goede driver geinstalleerd via eigenschappen van radeon in het configuratie scherm gezocht
4
Nee je zult echt het type moeten weten dat kan verschillen.
Misschien kun je eens Speccy (klik) installeren.]
Deze dan openen en met wat geluk geeft deze exact aan welke je hebt.

Misschien is dat ook nog te zien onder apparatenbeheer maar ik weet zo niet waar dit zit onder W11.

Dan kun je het exacte type hier vermelden en dan weet Pearl beter welke richting hij kan kijken/zoeken
Greetings, Black Tiger.
5
Ik had gekeken in apparatenbeheer maar daar stond enkel amd radion.
Hoop dat deze goed is.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
6
Misschien toch beter via apparatenbeheer kijken wat daar staat?
Eenvoudiger te vinden dan ik dacht.
Klik op het vergrootglas (zoekpictogram) in de taakbalk.
Typ Apparaatbeheer in de zoekbalk en druk op Enter.
Greetings, Black Tiger.
7
Ik zie bij apparaten beheer hier nog minder bij staan, maar ben nu op coolbleu aan het kijken daarstaat processor AMD ryzen 5 bij de video kaartchipset staat AMD radeon graphics
Niets van een nummer of code
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
8
Het is een laptop, toch? Als je het exacte merk en type kunt geven, dan zal er vermoedelijk in de specificaties wel te vinden zijn welke type Radeon er in zit.
Greetings, Black Tiger.
10
De link van Speccy staat in mijn eerste reply, naar sigs kijk ik bijna nooit. Heb ik zelf zelden nodig.
Hij kan ook even het screenshot plaatsen van de cpu van Speccy, maar ik denk dat je met merk en type ook wel alles te weten komt.
Greetings, Black Tiger.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 11”