Plaats reactie
1
Ik heb Last Pass geïnstalleerd op mijn laptop. Ik gebruik ook weleens de laptop van iemand anders, die ook met Last Pass werkt. Sinds een paar maanden doet zich het volgende probleem voor.
Om in mijn Last Pass te komen moet ik eerst Last Pass van de ander openen met het e-mailadres en wachtwoord van die ander, die vervolgens afsluiten en dan pas krijg ik toegang tot mijn Last Pass met mijn e-mailadres en wachtwoord. Kan iemand daar een verklaring voor geven?
3
Blijkbaar is er niemand die mij kan helpen. Dat is voor het eerst in al de jaren dat ik geregistreerd sta bij PC Web Plus. Jammer, maar wat niet kan dat kan niet.
4
Ik denk dat het een combinatie is van zowel vakantie alsook een apart probleem.
Mijn vermoeden is dat er ergens iets mis gegaan is met het account van Lastpass 2 maar het beste is dat een Lastpass 2 gebruiker je daarmee helpt.
Of misschien het account eens bij die andere op de laptop verwijderen en dan zorgen dat jouw account op jouw laptop weer primair is. Maar ik zou niet weten hoe.

Misschien dat @Maxstar iemand weet die hier in thuis is of hiermee zou kunnen helpen.
Greetings, Black Tiger.
5
Ik heb Lastpass nog nooit gebruikt, er staat me bij dat @iEscape ooit van deze dienst gebruikt maakte of @abbs , dus ik tag ook even de andere mods om hier naar te kijken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
7
Sticky password (Windows OS) & 1Password (macOS) gebruiker :good:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
8
Is "die ander" wel uit gelogd alvorens jij inlogt? Dit is iets anders dan afsluiten.
Ik ben LastPass gebruiker.
Groeten, Jos H
9
Hallo Jos,

Wat verwacht ik? Dat ik me rechtstreeks kan aanmelden bij Last Pass door op de computer van de ander mijn gebruikersnaam en wachtwoord in te typen. Wat is de praktijk? De ander moet zich eerst aanmelden bij Last Pass en zich vervolgens weer afmelden. Daarna kan ik me op de gebruikelijk wijze aanmelden bij Last Pass.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”