Plaats reactie
1
Ik heb Google verwijderd en weer geïnstalleerd. Nu werkt Last Pass niet meer goed. De sites en de bijbehorende wachtwoorden zijn behouden, maar als ik op Starten druk worden de gebruikersnaam en het wachtwoord niet meer automatisch ingevuld. Ook wordt er niet meer gevraagd of ik een site met wachtwoord aan Last Pass wil toevoegen. Wat gaat er fout? Moet ik iets aan de instellingen van Google Chrome veranderen?
4
Fluisteraar54 schreef: Het probleem is inmiddels opgelost.

Kun/Wil je ons dan ook vertellen hoe het probleem met Last Pass is opgelost? Daarmee help je wellicht andere personen met eenzelfde probleem.
5
Ja, het is opgelost door de extensie van Google Chrome in te schakelen. Daarvoor ging ik rechtstreeks naar de site van Last Pass, logde daarin en kwam dan netjes op de pagina terecht met de sites en de bijbehorende wachtwoorden die ik in Last Pass had opgeslagen, maar verder gebeurde er niets, zoals hierboven al aangegeven. Nu klik ik de extensie aan, krijg het inlogscherm van Last Pass, vul het hoofdwachtwoord in en verder functioneert alles dan als van ouds.
9
Black Tiger beschouwde jouw topic met de naam Last Pass 2 als een dubbeltopic en heeft dat topic daarom gesloten. Er kan dan niet meer gereageerd worden.
Ik begrijp dat jij een tweede topic over LastPass hebt aangemaakt, omdat in Last Pass 2 een heel ander probleem wordt besproken dan in je eerdere topic over Last Pass.
Je kunt Black Tiger een PB (privé bericht) sturen waarin je hem vraagt om dat topic te heropenen.
10
Ik vond dat het wel hier in kon. Maar gezien jullie het toch liever apart doen is bij deze op verzoek het andere topic weer heropend.
Greetings, Black Tiger.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”