Plaats reactie
1
Voor het bijhouden en organiseren van mijn foto's gebruik ik Mylio op mijn pc, mijn tablet en mijn telefoon. de account op de pc heb ik aangemeld met microsoft, als ik in wil loggen klik ik op de vier blokjes kan daarna verder. Nu dus niet meer, als een week krijg ik de melding "Please try again later" Op mijn telefoon en tablet werkt alles nog prima.
3
Hallo,

Via Google Chrome ben ik naar de Myliowebsite en heb daar de installatiesoftware gedownload en Mylio opnieuw geinstalleerd. Daarna moet ik me dan aanmelden via Microsoft, omdat ik dat de vorige keer gekozen had, met "please try again later" als resultaat.
Ik heb contact gehad met de Myliohelpdesk (zie bijlage) maar overstappen naar aanmelden via emailadres en wachtwoord (of ook Google) is alleen mogelijk bij migratie naar een nieuwe account. Ik heb ook mijn Microsoftaccount gecheck, maar ook daar werd ik niets wijzer.Mijn idee is dat het is misgegaan bij het herinstalleren van Mylio, maar misschien zie ik iets over het hoofd??
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
5
Helaas, geen positieve resultaten. Vreemd is dat inloggen op mijn Mylioaccount wel werkt (via het microsoft platform) als ik daarna het programma wil starten geeft het de "vreemde" melding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”