Plaats reactie
1
Geachte medewerker van deze hulp desk,

Ik krijg sinds gisteren eindeloos veel meldingen op mijn gewone bureaublad binnen over dat ik virussen zou hebben en dat ik MC Afee moet instaleren op een site waar ze me steeds heen sturen als ik vraag het probleem op te lossen maar ook als ik vraag om de berichten te negeren dat maakt geen verschil.
Als ik mijn gewone scanners laat zoeken vinden ze geen virussen. De meldingen vertrouw ik niet ik geloof niet dat ze van McAfee zelf zijn.
Ze gedragen zich meer als een opdringerig virus zelf. Ik krijg ze ook met geen mogelijkheid weg.
Iedere keer zegt dat het Troyens heeft gevonden en dat mijun systeem is beschadigd maar op die site kan ik alleen een betaalde versie downloaden en er wordt ook gezzegd dat ik een licentie die zou zijn verlopen kan opgraden. Echter heb ik MCAfee nooit eerder geinstaleerd of op mijn computer gehad. Dus hoe kan het iets op mijn PC vinden als het er niet op staat en ik geen scan heb gerund? Ik snap het niet. Is er een mogelijkheid om de meldingen weg te krijgen? Er wordt ook steeds een bepaalde site genoemd van die zogenaamde scanner : iets van 1.notififoback.com en ook rotaj.click ik vind het rare namen. Op een gegeven moment kwam er ook een naakte vrouw die ik op die site kon beoeken met de zelfde site naam. Toen wist ik zeker dat het niet in de haak was. Mijn gewone scanners lossen het probleem niet op. Wat kan ik er aan doen?

Met vriendelijke groeten , Ruben Hogenhout
2
@ Ruben Hogenhout

:welkom:

Uw topic is verplaatst naar het juiste subforum -> Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer.
Zodra een Security helper online is wordt u geholpen.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Hallo,

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit via de onderstaande link naar het bureaublad.

Farbar Recovery Scan Tool Link

Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
Als er een melding van Smartscreen komt doe het volgende Handleiding als je klaar bent mag je hem weer aanzetten.


Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”