Plaats reactie
6
Vandaag mijn modem van Ziggo gereset omdat de downloadsnelheid van het internet door Ziggo is verhoogd van 500 Mbps naar 750 Mbps
en de upload van 50 Mbps naar 60 Mbps.
Ik heb Ziggo internet complete + TV

Afbeelding

Afbeelding
7
Ik had al elite dus kan niet meer terug. Als ik terug ga is het naar XXL en dus 400 mbit.
Dus blijf ik even zitten waar ik zit.
Greetings, Black Tiger.
8
2 weken geleden werd ik nog door Ziggo gebeld met een aanbieding, overgaan naar 1000MB alles werd gratis geregeld voor maar 1 euro.
Ik zij dat is dan niet gratis maar dat zag ik allemaal verkeerd hahaha.
Ik zei ik heb dat niet nodig en nu krijg je ineens die snelheids verhoging (wel gratis)

Afbeelding
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
9
Ja ik had beter kunnen wachten denk ik. Ik had Internet Compleet en ben vorig jaar over gegaan naar Giga, dat kostte toen 1 euro meer abo per maand leek het.
Achteraf blijkt dat je leuk 7 euro p/m meer betaalde, dus nu 78 euro p/m zonder telefonie. En ik kan niet terug nu want internet compleet bestaat niet meer.
Het vorige pakket heet dan nu weer anders en is 400 Mbit, weliswaar 7 euro goedkoper dan, maar degenen die niets gedaan hebben die hebben nu een mooie snelheid voor die ene euro.

Maar let even goed op wat je per maand betaald. Want ik dacht dus ook 1 euro meer vorig jaar. Maar omdat het andere pakketten zijn nu, kan het verschil effectief wat groter zijn.
Greetings, Black Tiger.
10
Al die snelheidsverhogingen zijn leuk, maar tussentijds gaat vaak eerst de abonnementsprijs omhoog onder het mom van "inflatiecorrectie"! Zelf ben ik eerder dit jaar teruggegaan naar Internet Start 200 / 30 Mbit/s wat overigens genoeg is en binnenkort wellicht ook wel weer een snelheidsverhoging krijgt. Start was immers standaard niet 200 / 30 Mbit/s...
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
11
Klopt. Start heeft heeeeeeeel lang op 80 mbit gestaan en daarvoor 60 mbit als ik me niet vergis. Op een gegeven moment moesten ze wel vanwege de glasvezel concurrentie en zelfs toen nog adsl concurrentie die vaak goedkoper zat met 100 mbit snelheid.

De snelheid komt altijd als eerste, ben benieuwd wat de inflatiecorrectie gaat doen dit jaar, want die 1 Gbit was leuk om eens te proberen even, maar heb ik niet perse nodig dus kan ook gerust nog een stukje achteruit.
Greetings, Black Tiger.
12
Dat bedoel ik, meen ook te herinneren toen Start naar 100 Mbit/s ging - je niet kon downgraden via een 'compleet' pakket'. Later kreeg start blijkbaar een upgrade naar 200 Mbit/s en zag eerder dit jaar dat downgraden ineens wel mogelijk was. Dat heb ik toen gelijk gedaan want die snelheid voldoet prima qua downloaden/streaming anno nu.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”