! In dit forumonderdeel kunnen forumgebruikers alleen op eigen onderwerpen reageren.

1. Voor het verhelpen van problemen met Windows Update zijn vaak meerdere stappen nodig, helaas bestaat er geen all-in-one tool om dit soort problemen op te lossen.
2. Neem a.u.b. nooit instructies van gelijkaardige problemen over, dit kan averechts werken en voor problemen zorgen. Open altijd een eigen onderwerp en volg de daarin gegeven instructies op.
Plaats reactie
51
Oops, ja dat kan inderdaad tegenwerken en voor verwarring in de logs zorgen qua foutmeldingen. Welke stappen heb je tot nu toe allemaal uitgevoerd, en/of welke tools en scripts die bijvoorbeeld het een en ander resetten aan services en mappen zoals softwaredistribution/catroot hernoemen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
52
Nee ik doelde eigenlijk op het wegklikken van de update, het startten van de update en het herstarten van de pc, verder doe ik niets dan jouw aanwijzingen uitvoeren.
55
Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
57
Probeer de volgende stappen opnieuw uit te voeren, zoals eerder in bericht #33.

Volg de volgende instructies opnieuw om een update met DISM te installeren.
  • Open het startmenu en typ het commando CMD, klik nu op de optie Als administrator uitvoeren.
  • Kopieer en plak nu één voor één de onderstaande (drie) commandoregels in de opdrachtprompt en druk telkens op enter

Code: Selecteer alles

CD C:\WUTemp
DISM.exe /Online /Add-Package /PackagePath:C:\WUtemp\Windows10.0-KB5014668-x64.cab
  • Als dit proces gereed is maak dan een screenshot van dit venster en plaats die in het volgende bericht via www.imgdumper.nl.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
59
Rechtsklik op Afbeelding of FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Kopieer en plak het onderstaande in het invoerveld en klik daarna op de knop Bestanden zoeken.

    Code: Selecteer alles

    microsoft_bluetooth_a2dp.inf
    
  • Wacht geduldig tot de scan klaar is.
  • Na de scan wordt het logbestand Search.txt aangemaakt (en geopend) vanwaar FRST64.EXE gestart is.
  • Sluit dit logbestand en post het als bijlage in het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Update problemen & SFC Scannow corrupties”