Plaats reactie
32
Blijkbaar ontbreekt de complete registersleutel. Voer de volgende fix uit, controleer na de herstart of de melding bij de WiFi-verbinding weg is.

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit via de onderstaande link naar het bureaublad.
Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

Farbar Recovery Scan Tool Link (64-bit-versie)

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
36
Ik heb ff wifi analyser geprobeerd maar die geeft aan toegang tot wifi adapter geweigerd door systeem.
Ik had geen melding melding van wifi die deed het gewoon niet maar geen melding
41
Heb nog steeds geen wifi.
Valt me op dat als ik de vliegtuig stand en bij bluethoot (eigenlijk bij alles aanzet) dat dat er dan bij staat maar met wifi staat er niets bij.
Maar bij wifi komt er niet bij te staan, op dat tegeltje.
43
configuratie scherm, netwerk zie ik maar geen netwerk verbindingen.
Wel netwerk centrum, lijkt mij hetzelfde? maar dan nog zie ik nergens problemen vaststellen
44
Netwerkcentrum dan aan de linker kant klikken op "Adapter instellingen wijzigen" en dan met de rechter muisknop op de wifi adapter klikken en dan links klikken op "problemen vaststellen".
Greetings, Black Tiger.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Netwerken, Draadloos Netwerk, Routers & Modems”