Plaats reactie
1
Ik wil mijn printer nu eens draadloos aansluiten, ik heb wifi thuis maar er zijn veel opties op die printer het is een canon 5750, zoaol directe verbinding is dat met deusb kabel?
WPS (metode druk knop) ? (Dit staat onder instellingen draadloos LAN (instellingen zonder kabel?

Ik heb ook al een stappenplan gevolgd maar daar kom ik niet uit.
4
Hallo,

Werkt alles nu goed, zo ja weet waar je dan aan begint want je moet helemaal opnieuw gaan beginnen.
Lees alles eerst hieronder goed door.

Je moet eerst je printer opnieuw instellen op wifi dat kan via:
1. De WPS knop van de router/modem (Het is in het Engels maar de plaatjes zeggen genoeg)




2. handmatig via deze Stappen.

Hierna moet je opnieuw het software gebruiken en tijdens de installatie voor "Draadloos" kiezen.

Hiervoor zou je wel eerst het eerdere geïnstalleerde software moeten verwijderen zodat je weer helemaal opnieuw kan beginnen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
Ik ben een beetje gaan experimenteren met de printer ik ben al zover dat het contact heeft met de router, nu heb ik ook aangegeven dat het met de canon printer moet printen en aangegeven dat het via ws moet gebeuren, maar nu krijg ik een melding dat het in de wachtrij staat, met deze melding

De printer wordt door een andere computer gebruikt.
De volgende status is de verbruiksstatus van die computer.


--Afdrukgegevens maken.

Weten jullie hoe ik dit kan oplossen
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”