Plaats reactie
19
Ik heb op download geklikt op die site dat je me stuurde geopend in reg edit, daarbij melding dat ik zeker wist dat ik door wilde gaat ja geklikt en het werkt nog niet, ik kan locatie nog steeeds bniet aanklikken.
dacht dat ik zelf iets moest veranderen in reg edit maar waarschijnlijk niet?
21
Ja ook gedaan net maar alles werkt niet, de laatste heb ik niet gevolgd dan moet ik windows helemaal opnieuw installeren dan werk ik hier wel mee verder
en ik heb bij allles het bestand gekozen van de standaard instelling
22
Ga wederom naar Start > Instellingen > Privacy > Locatie. Kan je hier wel de locatie voor dit apparaat wijzigen? Zo ja dan moet je daarna ook de mogelijkheid hebben om apps toegang te geven tot uw locatie. Zelf heb ik deze optie nooit gebruikt en altijd uit staan, maar misschien heeft iemand anders nog een tip hoe dit probleem is te verhelpen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
23
nope, er staat dat een aantal van deze instellingen zijn verborgen of worden beheerd door uw organisatie.
Dit is een prive laptop, dus die organisatie ben ikzelf :D
25
in het verleden ben ik met de privesie instellingen verandert, met welk prograamma weet ik niet,
Doe daarvoor eens:

Volg de onderstaande instructies om de Afbeelding Group Policies van Windows te resetten
  • Open het startmenu en typ vervolgens het commando CMD.
  • Klik vervolgens met de rechtermuisknop op de Opdrachtprompt en klik op Als administrator uitvoeren
  • Kopieer en plak nu één voor één de onderstaande commando 's in de opdrachtprompt en druk na elk commando op enter.
    • Code: Selecteer alles

      RD /S /Q "%WinDir%\System32\GroupPolicyUsers"
      RD /S /Q "%WinDir%\System32\GroupPolicy"
      gpupdate /force
      
  • Wacht nu tot de volgende twee meldingen verschijnen.
  • Computer Policy update has completed successfully. & User Policy update has completed successfully.
  • Sluit hierna de opdrachtprompt en herstart de computer.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
30
Jordan1980 schreef: k heb ik een vorig bericht toch al de group policies gereset ?
IK dacht dat je door die vraag de stap (#25) niet had gedaan, krijg je nog steeds die melding " worden beheerd door uw organisatie."
Zo ja doe eens het volgende Door uw organisatie beheerd oplossen

Kijk of hierna de melding weg blijft en je wel aanpassingen kan doen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”