Plaats reactie
1
Beste medewerker(ster),

Sinds een kleine week , misschien iets langer steeds vaker problemen met voornamelijk Edge ( die lijkt de oorzaak) Dacht eerst omdat in een PC versie van Whatsapp open had staan maar dat is dus niet zo. Ook dat er misschien een update is geweest en daarom iets niet goed werkt. Maar ga steeds meer twijfelen.
En hoewel ik CC cleaner heb en Malwarebytes die elke dag een scan doet zit het me niet lekker.
Mogelijk ook omdat er een mail box is waar veel spam op binnenkomt zoals uw scanner is verlopen ( melding niet van mijn eigen scanner en ook niet vanaf dat email adres)

Gebruik wachtwoorden uit een ww programma en die heeft zelf ook een redelijk moeilijk ww. Dus gehackt door een wachtwoord kan ik me niet voorstellen.
Open en download ook niet zomaar bestanden en de spam mail wordt nooit geopend. Zelfs mail van bedrijven die ik herken open ik vaak niet vanuit de mail. Maar ga rechtstreeks naar de site of de mijn.... omgeving.

Dus misschien kunnen jullie eens kijken of er iets vreemds gevonden kan worden?

Met vriendelijke groet,

Peter.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Hallo,

Er zijn geen vreemde dingen te bespeuren, enkel wat restanten die verwijderd kunnen worden. Je hebt eergisteren wel een BSOD gehad, upload het onderstaande bestand eens naar https://gofile.io/uploadFiles en plaats de downloadlink in het volgende bericht.
C:\WINDOWS\Minidump\060322-9312-01.dmp


Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Heb de fix uitgevoerd en het bestand waar je om vroeg naar
https://gofile.io/d/5u24tw

met vriendelijke groet,

Overigens is het blauwe scherm niet zichtbaar geweest gisteren. Wel kan ik na dat edge blijft hangen deze en slecht sluiten, en daarna zonder herstart niet meer openen. Ook kan tijdens deze fout de Laptop niet op de normale manier worden afgesloten omdat de knop dan niet meer werkt.
4
Volg de volgende stappen om de Afbeelding System File Checker van Windows uit te voeren.
  • Open het startmenu en typ vervolgens het commando CMD.
  • Klik vervolgens met de rechtermuisknop op de Opdrachtprompt en klik op Als administrator uitvoeren.
  • Kopieer en plak nu het onderstaande commando in de opdrachtprompt.

Code: Selecteer alles

sfc /scannow
  • Als dit proces gereed maak dan een screenshot van dit scherm en upload deze naar www.imgdumper.nl en plaats hier de BBcode link.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”