Plaats reactie
1
Hallo, ik heb een probleem om een foto of video te plaatsen in een geschil op Aliexpress, ik heb ze al verkleind want dacht dat deze te groot waren maar het helpt niet. Foto's zij Jpg bestanden en video MP4-bestand (.mp4) wat kan er hier mis mee zijn.
2
Dat kan van alles zijn. Zou je even op Aliexpress moeten kijken wat die aangeven.

Vaak lijkt het alsof het probleem in de video of afbeelding zit, maar is het probleem dat er teveel tekst is geschreven. Om een of andere reden is dat nogal beperkt, dacht iets van 150 tekens en dat heb je zo bij elkaar.
Greetings, Black Tiger.
3
Hoi, nee nee, tekst word niet samen met een foto of video geplaatst, ik kan sommige andere foto's wel plaatsen maar daar heb ik niks aan, ga ik dan zien welke bestanden het zijn van de foto's en die zijn allemaal identiek kwa inhoud
4
Ah oke, even checken dan, en even op de limiet letten want er is dacht ik ook een limiet op het aantal foto's en de grootte.

Succes alvast!
Greetings, Black Tiger.
6
Ik heb een grijze vemoeden dat je de AliExpres app moet gebruiken.
Dan krijgt je wel het verzoek om toegang te verlenen to jouw foto's.

Tweede gedachte is, ik zie dat je Avast gebruikt. Wellicht houdt Avast dat tegen.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
7
iEscape schreef: Tweede gedachte is, ik zie dat je Avast gebruikt. Wellicht houdt Avast dat tegen.
Neenee, juist defender, niks anders, heb ook al ABP uit gezet omdat ik dacht dat deze wel zou storen maar noppe, ook niks, ga morgen eens om de pc van mijn vriendin proberen
8
Welke browser gebruikt je?
Kijk bij de instellingen van de browser of je togang tot foto's kan inschakelen.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
10
Ik weet niet of het dat is, maar foto's zijn jpg en niet .jpeg toch? Anders even hernoemen, is hetzelfde maar Ali is wel eens raar.
En voor de zekerheid de namen allemaal in kleine letters zetten, liefst zonder spaties, misschien is dat het?
Greetings, Black Tiger.
11
Jaja, jpg. Al vanalles geprbeert, fout moet bij hen liggen denk ik, heb dit al eens voor had en na een paar dagen lukte het wel, stoute mannekes zene die chinezen en geen dommeriken
12
Online contact gehad en weten precies niet hoe het komt, bij deze een dispud ingedient dat ik het bestelde niet gekregen hebn zij zorgen dat ik mijn geld terug krijg. Ik meen dat zij ergens ander bestanden gebruiken dan wij, mp4 zouden zij niet kunnen zien vertelde een chinees mij eens, er is wel het een en ander gewijzigt bij ali. Dus ben ik hier ook niet veel wijzer uit geworden.
13
Mijn ervaring is dat het bij Ali-Express ligt, heb ook zulke ervaringen gehad, dat het soms met moeite of net als in jouw geval helemaal niet lukt om bewijs te uploaden, maar fijn dat het opgepakt wordt.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”