Plaats reactie
32
Hallo,

Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
33
Heb alle stappen weer doorlopen.
In de bijlage het fixlog.txt bestand.

Pop up gaf aan om laptop opnieuw op te starten. Bij opstarten is een update uitgevoerd. Na invoeren ww duurde het inloggen lang en was melding 'windows voorbereiden' zichtbaar.

Kreeg blauw scherm met 'er kan niet worden aangemeld bij uw account'. Ik moest mij afmelden en opnieuw aanmelden. Dat heb ik gedaan en dat ging goed.
Laatst gewijzigd door Bridget64 op 15 mei 2022 13:48, 2 keer totaal gewijzigd.
34
Prima, als er verder geen problemen meer zijn lijkt mij alles weer in orde. Ik zou het even aankijken of de BSOD's nu definitief verleden tijd zijn en dan het systeem updaten naar Windows 10 21H2, je gebruikt nu nog 21H1. FRST kan je op de volgende manier weer verwijderen.

Voer de volgende stappen uit om FRST te verwijderen.
  • Klik met de rechtermuisknop op Afbeelding FRST / FRST64 en selecteer Naam wijzigen.
  • Hernoem het naar Uninstall.exe en druk op Enter op je toetsenbord.
  • Dubbelklik op Uninstall.exe. Uw computer zal opnieuw opstarten en dit toestaan. FRST wordt nu verwijderd.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
35
Heb FRST64 verwijderd en laptop opnieuw opgestart. Onwijs bedankt voor al je hulp, duidelijke uitleg en geduld!!! 🙏🙏🙏Ik ga een donatie doen.

Heb paar laatste vragen:
Hoe kan ik naar Windows 10 21H2 updaten?

Kan het geen kwaad dat die log bestandjes van mijn laptop hier openbaar staan?

Is het nog handig om tools te gebruiken om de laptop 'schoon en snel' te houden?
36
Graag gedaan en hartelijk dank voor de donatie... :good:
Wat betreft de bijlagen bevatten die geen cruciale info, maar je kan ze eventueel ook zelf verwijderen. Dat kan via het gebruikerspaneel op het forum via deze link.
Bridget64 schreef: Hoe kan ik naar Windows 10 21H2 updaten?
Hiervoor kan je de Windows Updateassistent gebruiken.

Voer de Windows 10-updateassistent uit om Windows 10 bij te werken naar de laatste versie.
  • Open deze pagina en klik op Update nu
  • Dubbelklik na het downloaden op het bestand Windows10Upgrade9252.exe.
  • Nu opent de Windows 10-updateassistent, klik in dit scherm op Nu bijwerken.
  • Als de compatibiliteitscheck is gelukt klik je op Volgende.
  • Nu zal de update worden voorbereid, dit proces kan enige tijd in beslag nemen,
  • Als dit proces gereed is klik je op de knop Nu opnieuw opstarten.
  • De computer zal nu vanzelf opnieuw opgestart worden en het updateproces afronden.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
37
Dank je wel weer!!

Donatie is gedaan, bijlagen verwijderd en update Windows loopt.

Kan je nog laten weten of het handig is om tools te gebruiken om laptop snel en schoon te houden? Ik gebruik nu alleen virusscanner.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “BSOD, Systeemcrashes & Opstartproblemen”