Plaats reactie
17
Onderstaande stappen zijn al meerdere keren uitgevoerd:

Zet nu eerst Automatische installatie van apparaatstuurprogramma's aan in Windows 10.
Hier de uitleg via het configuratiescherm Handleiding.

Herstart je pc en laat via Windows update naar Updates zoeken ook voor Stuurprogramma's en installeer die. Handleiding.
Automatische updates staat altijd aan, updates zoekt altijd naar de laatst beschikbare programma's

Hierbij krijg ik dus altijd de melding dat er geen optinele updates beschikbaar zijn.
Love the life i live, live the life i love :-)
18
Hallo,

Voeg het volgende logbestand eens toe, dan kunnen we eens nakijken welke foutmelding gerelateerd aan drivers zichtbaar zijn. De foutcode 39 duidt daar immers op.
  • Open de Windows Verkenner en blader naar de map C:\Windows\INF.
  • Klik met de rechtermuisknop op het bestand setupapi.dev en kies Kopiëren naar.... > - Gecomprimeerde (gezipte) map.
  • Nu verschijnt de melding: "Kan de gecomprimeerde (gezipte) map niet hier maken. Wilt u de map in plaats hiervan op het bureaublad maken?"
  • Klik hier op Ja.
    Afbeelding
  • Upload het bestand setupapi.dev.zip naar GoFile en plaats de downloadlink in het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
19
Beste Allemaal, na vanmorgen weer een aantal updates van Microsoft geinstalleerd te hebben en vervolgens weer bovenstaande stappen uit te voeren (wat ik al meerdere keren had gedaan) nu wel een tweetal drivers kunnen updaten en nu werkt alles weer, blijf het vreemd vinden allemaal, iedereen bedankt voor het geduld en de tijd, bedankt:-)
Love the life i live, live the life i love :-)
21
Afbeelding
ja dat klopt dus, heeft die er iets mee te maken, ben blij dat het weer werkt, maar kan er slecht tegen dat ik nu niet weer waardoor
Love the life i live, live the life i love :-)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”