Plaats reactie
1
Beste Allemaal, net nieuwe op het Forum, dus weet niet of ik het zo goed doe? Heb hetzelfde probleem, mijn geluid werkt niet meer onder Windows 10?
Heb een HP8100 systeem met W10, alle updates geïnstalleerd en alle drivers op de laatste versie, onboard audio en USB audio werken beid niet meer, systeem laat zien dat de driver goed geïnstalleerd zijn, Met HP hardware diagnostics volledige systeem check gedaan alles ok, Ook nog Microsoft support aan de lijn gehad die kunnen mij ook niet verder helpen? hieronder nog een overzicht hoe het eruit ziet in apparaten beheer, bijvoorbaat mijn dank voor suggesties hoe dit mogelijk op te lossen is.


Afbeelding
Love the life i live, live the life i love :-)
2
Hallo :welkom:

IK heb het even gesplitst dat werkt makkelijker, doe het volgende eens:

Download Afbeelding Speccy naar het bureaublad en installeer deze.
  • Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.
  • Let op!!! Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.
  • Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
  • Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".
  • In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.
  • Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.
Vertel ook waar jij de drivers gedownload heb.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
Beste Abbs, met alle respect, volgens mij is het een probleem in het register dat op de alle aanbevolen manieren niet op te lossen is, ken speccy wel, maar denk dat publiceren ervan geen bijdrage levert aan de oplossing, in de plaatjes nog wat info over wat er aan de hand is.
Afbeelding

Afbeelding
Love the life i live, live the life i love :-)
4
PS alle driver via windows update geinstalleerd, en Daarna nog een update via HP hardware diagnostics gedaan, dit alles geeft geen oplossing
Love the life i live, live the life i love :-)
8
per prive bericht naar jou verstuurd, vind dat er wel erg veel mogelijk gevoelige info in staat die misbruikt zou kunnen worden
Laatst gewijzigd door JazzKing op 12 mei 2022 09:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Love the life i live, live the life i love :-)
9
Lees iets op het internet over zaken verwijderen uit het register, maar kom er nite goed achter wat met bedoeld, en als ik zoek met reg-edit wordt het niet gevonden?
Love the life i live, live the life i love :-)
11
Beste Abbs, die sites heb ik allemaal al gehad, zoals eerder gezegd het is volgens mij geen driver probleem, maar een probleem met settings in het register.
Love the life i live, live the life i love :-)
13
Die stappen heb ik al diverse malen gehad en met verschillende driver uitgeprobeerd, tot op heden zonder resultaat, heb zelfs zoals eerder geschreven, Microsoft support hierover aan de lijn gehad, met alle respect, deze mogelijkheden heb ik allemaal gehad en geprobeerd, probleem zit volgens mij dieper.
Love the life i live, live the life i love :-)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”