Plaats reactie
1
Zoals de titel al aangeeft heb ik laatstelijk mijn PC opnieuw moeten instellen en heb daartoe Windows opnieuw geïnstalleerd. Probleem is dat ik nu geen geluid meer heb.

Ik heb een AMD computer:

Sound Cards
AMD High Defintion Audio Device

Playback Devices
Digital Audio (s/PDIF) High Defintion Audio Device (default)
1- Q27VCF (AMD High Defintion Audio Device)

Recording Device
Line in (AMD High Defintion Audio Device)

Bij controle wordt aangegeven dat de juiste stuurprogramma's zijn geïnstalleerd.

Ik heb een logitech 2.1 boxen aangesloten.

Heeft iemand een idee waarom het geluid het niet doet. Voor de crash deed alles het wel.
2
Hallo :welkom:

Download Afbeelding Speccy naar het bureaublad en installeer deze.
  • Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.
  • Let op!!! Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.
  • Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
  • Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".
  • In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.
  • Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”