- Ik kan bestanden in de verkenner niet kopieren/plakken;
- Als ik meerdere bestanden wil selecteren en slepen loopt de verkenner vast, het duurt dan even (seconde of 5) en dan doet hij het weer;
- Ook Word heeft kuren maar ik weet niet of dat gerelateerd is.
Bestanden FRST.txt en Addition.txt) zijn bijgevoegd. Ik hoop dat jullie kunnen helpen. :-)
Groet, Adrienne
2
Hallo,
Probeer het volgende eens:
Klik met de rechtermuisknop op de startknop en klik op uitvoeren, typ hier het commando msconfig gevolgd door enter.
Probeer het volgende eens:
Klik met de rechtermuisknop op de startknop en klik op uitvoeren, typ hier het commando msconfig gevolgd door enter.
- Open het tabblad "Services" en vink de optie "Alle Microsoft services verbergen" aan.
- Klik nu op de knop "Alles uitschakelen"
- Open nu het tabblad "Opstarten" en klik op "Taakbeheer openen"
- Schakel bij het tabblad opstarten nu alles items uit door deze één voor één te selecteren en op "Uitschakelen" te klikken.(noteer wel eerst wat er allemaal is ingeschakeld)
- Herstart nu de computer.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
4
Hallo,
IK ben bang dat AVG alles vertraagd, is deze gekocht en voor hoelang nog?
IK ben bang dat AVG alles vertraagd, is deze gekocht en voor hoelang nog?
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
6
Hallo,
AVG is goed maar kan door alle uitgebreide producten vertragen, verwijder alles eens van AVG.
Hier de uitleg: https://support.avg.com/SupportArticleV ... t-Security
Indien nodig noteer eerst het licentie nr.
Als die is verwijderd ga dan via:
Weg gaan naar Programma's en onderdelen:
AVG is goed maar kan door alle uitgebreide producten vertragen, verwijder alles eens van AVG.
Hier de uitleg: https://support.avg.com/SupportArticleV ... t-Security
Indien nodig noteer eerst het licentie nr.
Als die is verwijderd ga dan via:
Weg gaan naar Programma's en onderdelen:
- Klik Windows knop plus R tegelijk in. . Type appwiz.cpl in en klik OK.
- Zoek de volgende programma's (alles van AVG wat er nog staat) , en klik met je rechtermuis knop erop en kies Verwijderen.
Herstart je pc men kijk hoe dan de verkenner werkt.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
7
Hallo,
Lukt het?
Lukt het?
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
9
Hallo,
Doe het volgende eens:
Volg de volgende stappen om de System File Checker van Windows uit te voeren.
Doe het volgende eens:
Volg de volgende stappen om de System File Checker van Windows uit te voeren.
- Open het startmenu en typ vervolgens het commando CMD.
- Klik vervolgens met de rechtermuisknop op de Opdrachtprompt en klik op Als administrator uitvoeren.
- Kopieer en plak nu het onderstaande commando in de opdrachtprompt.
Code: Selecteer alles
sfc /scannow
- Als dit proces gereed maak dan een screenshot van dit scherm en upload deze naar www.imgdumper.nl en plaats hier de BBcode link.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
11
Hallo,
Volg de onderstaande instructies om Check Disk uit te voeren.
Volg de onderstaande instructies om Check Disk uit te voeren.
- Open het startmenu en typ vervolgens het commando CMD.
- Klik vervolgens met de rechtermuisknop op de Opdrachtprompt en klik op Als administrator uitvoeren.
- Typ nu het onderstaande commando uit de codebox over.
Code: Selecteer alles
CHKDSK
- Wacht nu geduldig tot CHKDSK klaar is.
- Als dit proces gereed maak dan een screenshot van dit scherm en upload deze naar www.imgdumper.nl en plaats hier de BBcode link.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
12
found no problems
C:\WINDOWS\system32>chkdsk
The type of the file system is NTFS.
Volume label is Windows.
WARNING! /F parameter not specified.
Running CHKDSK in read-only mode.
Stage 1: Examining basic file system structure ...
1096192 file records processed.
File verification completed.
Phase duration (File record verification): 9.56 seconds.
16672 large file records processed.
Phase duration (Orphan file record recovery): 0.00 milliseconds.
0 bad file re
C:\WINDOWS\system32>chkdsk
The type of the file system is NTFS.
Volume label is Windows.
WARNING! /F parameter not specified.
Running CHKDSK in read-only mode.
Stage 1: Examining basic file system structure ...
1096192 file records processed.
File verification completed.
Phase duration (File record verification): 9.56 seconds.
16672 large file records processed.
Phase duration (Orphan file record recovery): 0.00 milliseconds.
0 bad file re
13
C:\WINDOWS\system32>chkdsk
The type of the file system is NTFS.
Volume label is Windows.
WARNING! /F parameter not specified.
Running CHKDSK in read-only mode.
Stage 1: Examining basic file system structure ...
1096192 file records processed.
File verification completed.
Phase duration (File record verification): 9.56 seconds.
16672 large file records processed.
Phase duration (Orphan file record recovery): 0.00 milliseconds.
0 bad file records processed.
Phase duration (Bad file record checking): 0.31 milliseconds.
Stage 2: Examining file name linkage ...
52857 reparse records processed.
1390884 index entries processed.
Index verification completed.
Phase duration (Index verification): 19.13 seconds.
0 unindexed files scanned.
Phase duration (Orphan reconnection): 2.04 seconds.
0 unindexed files recovered to lost and found.
Phase duration (Orphan recovery to lost and found): 0.36 milliseconds.
52857 reparse records processed.
Phase duration (Reparse point and Object ID verification): 135.95 milliseconds.
Stage 3: Examining security descriptors ...
Security descriptor verification completed.
Phase duration (Security descriptor verification): 57.61 milliseconds.
147347 data files processed.
Phase duration (Data attribute verification): 1.05 milliseconds.
CHKDSK is verifying Usn Journal...
39820472 USN bytes processed.
Usn Journal verification completed.
Phase duration (USN journal verification): 329.99 milliseconds.
Windows has scanned the file system and found no problems.
No further action is required.
248452834 KB total disk space.
152433836 KB in 638805 files.
380464 KB in 147348 indexes.
0 KB in bad sectors.
1210022 KB in use by the system.
65536 KB occupied by the log file.
94428512 KB available on disk.
4096 bytes in each allocation unit.
62113208 total allocation units on disk.
23607128 allocation units available on disk.
Total duration: 31.28 seconds (31289 ms).
C:\WINDOWS\system32>
The type of the file system is NTFS.
Volume label is Windows.
WARNING! /F parameter not specified.
Running CHKDSK in read-only mode.
Stage 1: Examining basic file system structure ...
1096192 file records processed.
File verification completed.
Phase duration (File record verification): 9.56 seconds.
16672 large file records processed.
Phase duration (Orphan file record recovery): 0.00 milliseconds.
0 bad file records processed.
Phase duration (Bad file record checking): 0.31 milliseconds.
Stage 2: Examining file name linkage ...
52857 reparse records processed.
1390884 index entries processed.
Index verification completed.
Phase duration (Index verification): 19.13 seconds.
0 unindexed files scanned.
Phase duration (Orphan reconnection): 2.04 seconds.
0 unindexed files recovered to lost and found.
Phase duration (Orphan recovery to lost and found): 0.36 milliseconds.
52857 reparse records processed.
Phase duration (Reparse point and Object ID verification): 135.95 milliseconds.
Stage 3: Examining security descriptors ...
Security descriptor verification completed.
Phase duration (Security descriptor verification): 57.61 milliseconds.
147347 data files processed.
Phase duration (Data attribute verification): 1.05 milliseconds.
CHKDSK is verifying Usn Journal...
39820472 USN bytes processed.
Usn Journal verification completed.
Phase duration (USN journal verification): 329.99 milliseconds.
Windows has scanned the file system and found no problems.
No further action is required.
248452834 KB total disk space.
152433836 KB in 638805 files.
380464 KB in 147348 indexes.
0 KB in bad sectors.
1210022 KB in use by the system.
65536 KB occupied by the log file.
94428512 KB available on disk.
4096 bytes in each allocation unit.
62113208 total allocation units on disk.
23607128 allocation units available on disk.
Total duration: 31.28 seconds (31289 ms).
C:\WINDOWS\system32>
14
Hallo,
We gaan je schijf nakijken:
Download Crystal DiskInfo naar bijvoorbeeld het bureaublad.
We gaan je schijf nakijken:
Download Crystal DiskInfo naar bijvoorbeeld het bureaublad.
- Installeer het programma en klik met de rechtermuisknop op CrystalDiskInfo.exe en kies de optie uitvoeren als administrator.
- When finished, open the installed program by double clicking on it.
- Good - There are no problems found, the drive is working properly.
- Caution - The drive have some problems. (which indicates a drive that you should most likely be thinking about backing up and replacing.)
- Bad - This usually indicates a drive that’s dead or near death. (! - Back up all important data as soon as possible.)
- Maak een screenshot van het programma, hoe je dat doet lees je HIER.
- Upload dit bestand naar https://www.imgdumper.nl.
- Je krijgt dan een unieke link. Post die link in je volgend bericht.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie