Plaats reactie
1
Hoi, allen, mijn naam is Gie, ben van het gezegende jaar 1958 en woon net over de grens in België (onder Zundert).
Mijn grote hobby's zijn pc's, mijn motor en niks doen. Al moet ik zeggen dat pc's toch iets meer dan een hobby zijn. Ik ben al enige tijd op pensioen als graphic designer bij ING België maar heb al meer dan 25 jaar een reclamebureau in bijberoep. Een onderdeel daarvan is ook pc-support (geen Mac) zowel soft- als hardwarematig. Maar aangezien ik nooit te oud ben om bij te leren en zeker niet de wijsheid in pacht heb, lees ik graag actief mee op computerforums (ja, ik ben ook andere forums actief). Ik hoop hier dan ook vele leuke gesprekken te kunnen hebben over onze gezamenlijke interesses en veel te kunnen bijleren. Uiteraard staat mijn opgedane kennis en expertise volledig ter beschikking, waar mogelijk.
Anderzijds, zoals je merkt aan mijn nickname, ben ik al meer dan 40 jaar motard, eerst noodgedwongen woon-werk (midden in Antwerpen stad), later ook als hobby en reisgezel. Mijn huidige machine is een Yamaha MT-01 van 2009, zoek maar eens op, foto's genoeg online. Ik heb al vele toertjes en reizen gedaan met mijn motor(en) maar helaas door een probleem met mijn gezondheid wordt het steeds moeilijker om lange reizen te maken. Gelukkig blijven dagritten van rond de 300km nog altijd best leuk om te doen, met de nodige tussenstops uiteraard.
En dan tenslotte het zalige niksdoen, wordt helaas nog steeds onderschat als therapie tegen alle kwalen (behalve wereldvrede). Ben ondertussen al 8 jaar thuis maar heb mij vanaf dag 1 nooit geschaamd om eens echt niks te doen, een middagdutje op de zetel, een uurtje in de tuin luisteren naar de stilte, opstaan wanneer je zin hebt, weggaan op het laatste moment en ga zo maar door. Echt een aanrader.
Mijn partner Geertje (ja, een nederlandse die al haar ganse leven in België woont) was en is nog steeds vrouw van mijn leven en samen gaan we zeer regelmatig fietsen, wandelen, shoppen (ja hoor, doe ik ook heel graag), lunchen, feesten, ... ondertussen zijn we al meer dan 30 jaar gelukkig getrouwd "and going on".
Zo, hopelijk heb je er wat aan en ben ik geen onbekende meer hier.
Ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde. Nu weet ik dat ik nooit zal zijn vergeten. Ik leverde bewijs van mijn bestaan. Omdat, door het verleggen van die ene steen, de stroom nooit meer dezelfde weg zal gaan!
(Bram Vermeulen)
2
:welkom:

Interessant verhaal met al dat leuke hobby’s.
Yamaha schreef: Uiteraard staat mijn opgedane kennis en expertise volledig ter beschikking, waar mogelijk.
Dat is altijd welkom :good:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
4
Hallo en welkom op PCW+ :welcome:
Yamaha schreef: Uiteraard staat mijn opgedane kennis en expertise volledig ter beschikking, waar mogelijk.
Kennis is altijd welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd toch? En zoals je al schrijft, je bent nooit te oud om bij te leren en/of van elkaar te leren... ;)
Yamaha schreef:En dan tenslotte het zalige niksdoen, wordt helaas nog steeds onderschat als therapie tegen alle kwalen...
Ik weet niet of Harry Jekkers bekend is in België, echter met een Nederlandse partner zal dat ongetwijfeld wel zo zijn...

Niets doen is het hoogste! ;D

Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
6
Welkom, welkom.
Yamaha schreef: Ik heb al vele toertjes en reizen gedaan met mijn motor(en) maar helaas door een probleem met mijn gezondheid wordt het steeds moeilijker om lange reizen te maken.
Motorrijden is voor mij al jaren niet meer mogelijk! Eerst kreeg ik last van tussenribspier ontstekingen waardoor ik helemaal niet meer kon functioneren. Later de onderrugspieren ook en toen was het finito! Heimwee, JA, ik mis mijn Yamaha YZF-R1 uit 2003 nog steeds.
Yamaha schreef:huidige machine is een Yamaha MT-01 van 2009,
Dit is een beest om mee te rijden. :w00t:
If it ain't broken, don't fix it
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Even voorstellen”