Plaats reactie
1
hallo,

zoals je in het onderwerp kunt lezen is dit dus het probleem.
het stak opeens de kop op en draai al zo lang als ik me kan heugen zonder problemen.
heb via m'n telefoon het probleem gegoogled aangezien dit op de laptop niet meer mogelijk was.
heb (duh) uw site gevonden en om de stappen uit te kunnen voeren noodgedwongen de laptop afgesloten en weer opnieuw op gestart alvorens ik hier nu in ben geslaagd. het lijkt nu of er geen vuiltje aan de lucht is met de computer maar gezien ik hier reeds aan begonnen ben toch het zekere maar voor het onzekere.
ik voeg hierbij de gevraagde log bestanden van farbar recovery scanner in de hoop dat u hier iets mee kunt.
ik zie uw (eventuele) feedback met belangstelling tegemoet.

fijne nacht nog.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Hallo,

Ik zie dat Microsoft Windows 7 Ultimate (X64) nog op deze pc staat is daar een reden voor?
Hierdoor zie ik fout meldingen zoals "automatische updates is mislukt" want Windows 7 word niet meer ondersteunt.
Ook AVG is aardig aanwezig, die zou je eens opnieuw kunnen installeren maar dat is allemaal lapwerk.

Ook hierdoor kan je zulke problemen krijgen, en virus is het in ieder geval niet.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
beste abbs, dank voor de vlugge reactie.
dat windows zeven er op staat is omdat ik alle 'verbetering' niet zie, louter vernieuwing in de hogere versies.
dat het niet meer word ondersteund is voor mij een nieuwtje, daar ik vanaf de allereerste keer opstarten die hele 'update' drama's pertinent uitschakel dus daar zal het niet nu spontaan aan liggen. (niet om eigenwijs te doen, aangezien ik een vraag stel ben ik blij met de feedback. echter is mijn pc nooit anders gewent geweest.
met de avg kwestie ga ik aan de slag.
is er een manier om al die foutmeldingen te herstellen die niet schadelijker is dan het probleem zelf?
weet niet of register cleaner of ccleaner echt het volledige gewenste effect heeft en laat dit in de regel dan ook.

in ieder geval vast dank voor de info en ik houd je/jullie op de hoogte of het opgelost mag zijn of nee.

fijne dag nog.
4
(niet om eigenwijs te doen, aangezien ik een vraag stel ben ik blij met de feedback.
Mag allemaal en sommige dingen kan ik niet uit de logjes halen ben dus blij met de uitleg. ;)

Dan hebben die fout meldingen van Windows te maken dat je die heb uitgezet.
Een Cleaner of reg cleaner hoef je niet te gebruiken ze beloven veel maar verpesten eerder veel.

Download de laatste nieuwe AVG Hier (installeer hem nog niet)
Verwijder AVG eens helemaal met behulp van de verwijdertool AVG Clear.
Herstart je pc en installeer avg die je al had gedownload.

Test nu weer uit hoe je pc draait.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”