Plaats reactie
1
Hallo, mijn vader heeft wat zitten foefelen met zijn Ipad en nu is deze niet meer te bereiken, gekoppeld aan mijn pc maar is nergens te bespeuren, niet in Appel of iTunes, heb zo wat van alles geprobeerd maar die blijft wegeren, ook geraak ik nergens in een herstelmodus. Wat te doen?
2
losse schreef: nu is deze niet meer te bereiken, gekoppeld aan mijn pc maar is nergens te bespeuren, niet in Appel of iTunes,
Wat bedoel je ermee?
Ziet de PC de iPad niet meer?
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
5
Had ik ook al geprobeerd maar niks, Ipad is gewoonweg nergens terug vinden en blijft in dat aanmeldscherm dat die niet beschikbaar is. Gisteren moest die een uur wachten maar wat die dan gedaan heeft weet ik niet. Alleszins niet meer bruikbaar voorlopig.
6
Zie punt 8 -> Als u het probleem op een andere computer ook hebt, neemt u contact op met Apple Support.
en blijft in dat aanmeldscherm dat die niet beschikbaar is.
Passcode, paswoord vergeten?
Kan je een screenshot of foto maken?, en hier plaatsen.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
7
Heb deze ff aan mijn 2de pc hangen en daar reageerde die wel, voor even maar, terug naar pc 1 en iTunes is die nu aan het herstellen, mijn gedacht gaat naar de kabel die niet zo denderend is, de oude was versleten en heb dus een nieuwe aangeschaft, denk dat daar het probleem een beetje zit.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Mac OS & Apple software”