- Welke versie van Windows is er in gebruik: Windows 10 versie 21H2
- Welke virusscanner is er geïnstalleerd: Windows Defender en Malwarebytes Free
- Is er VPN-software geïnstalleerd: NordLayer Zakelijk
- Wanneer ontstond het probleem: (omschrijf het probleem hieronder zo uitgebreid mogelijk).
Ik weet niet wanneer het probleem is begonnen. Vandaag opeens een geel uitroepteken bij het Windows update pictogram en een foutmelding.
Er zijn problemen bij de installatie van de updates, maar we proberen de installatie later opnieuw uit te voeren. Als u dit bericht dan weer ontvangt en meer informatie wilt zoeken via internet of ondersteuning wilt, komt het volgende wellicht van pas: (0x8007045b)
2022-02 Cumulatieve update voor op Windows 10 Version 21H2 for x64 gebaseerde systemen (KB5010342)
Installeren gaat tot 100%
Resultaat - De installatie is mislukt op 15-2-2022 - 0x8007045b
Opnieuw proberen zelfde resultaat.
Kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen?
3
Hallo,
De getoonde foutcode 0x8007045b betekent "A system shutdown is in progress." Blijkbaar stond er al een herstart op de planning om updates te installeren. Problemen die zichzelf verhelpen zijn de fijnste problemen...
De getoonde foutcode 0x8007045b betekent "A system shutdown is in progress." Blijkbaar stond er al een herstart op de planning om updates te installeren. Problemen die zichzelf verhelpen zijn de fijnste problemen...
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)