! In dit forumonderdeel kunnen forumgebruikers alleen op eigen onderwerpen reageren.

1. Voor het verhelpen van problemen met Windows Update zijn vaak meerdere stappen nodig, helaas bestaat er geen all-in-one tool om dit soort problemen op te lossen.
2. Neem a.u.b. nooit instructies van gelijkaardige problemen over, dit kan averechts werken en voor problemen zorgen. Open altijd een eigen onderwerp en volg de daarin gegeven instructies op.
Plaats reactie
1
- Welke versie van Windows is er in gebruik: Windows 10 versie 21H2
- Welke virusscanner is er geïnstalleerd: Windows Defender en Malwarebytes Free
- Is er VPN-software geïnstalleerd: NordLayer Zakelijk
- Wanneer ontstond het probleem: (omschrijf het probleem hieronder zo uitgebreid mogelijk).

Ik weet niet wanneer het probleem is begonnen. Vandaag opeens een geel uitroepteken bij het Windows update pictogram en een foutmelding.

Er zijn problemen bij de installatie van de updates, maar we proberen de installatie later opnieuw uit te voeren. Als u dit bericht dan weer ontvangt en meer informatie wilt zoeken via internet of ondersteuning wilt, komt het volgende wellicht van pas: (0x8007045b)

2022-02 Cumulatieve update voor op Windows 10 Version 21H2 for x64 gebaseerde systemen (KB5010342)
Installeren gaat tot 100%
Resultaat - De installatie is mislukt op ‎15-‎2-‎2022 - 0x8007045b
Opnieuw proberen zelfde resultaat.

Kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen?
2
Toen ik net mijn PC aanzette begon die opeens updates te installeren. Na een minuut of 20 kon ik mij aanmelden en gaf Windows geen fout meer aan. Probleem lijkt dus vanzelf opgelost?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Update problemen & SFC Scannow corrupties”