Plaats reactie
1
Al een week of twee komt deze update voor mijn HP printer steeds terug en daarna kan ik niet meer printen en scannen.

Er staat dan: Updates beschikbaar
Hewlett-Packard - USB - 2/10/2017 12:00:00 AM - 44.1.2402.1741
Status: Installatie in behandeling

Hoe krijg ik dit ding definitief weg? Na een herstart en verwijderen van de driver staat er weer een blauw vinkje bij. Al meerdere keren het vinkje weggehaald maar die driver update blijft zich tot vervelens aan toe automatisch installeren.
Afbeelding
2
Hallo en welkom op het forum,

Optionele (of out-dated) updates die automatisch worden geïnstalleerd kan je met de volgende tool van Microsoft verbergen. In het rode kader zal je het stuurprogramma "Hewlett-Packard - USB - 2/10/2017 12:00:00 AM - 44.1.2402.1741" moeten zien staan? Wanneer die is verborgen zal die niet meer opnieuw aangeboden en//of geïnstalleerd worden.

Download wushowhide.diag.cab om een update te verbergen.
  • Dubbelklik op wushowhide om de tool te starten en klik op volgende.
  • Nu zal er een analyse uitgevoerd worden om (eventuele) problemen vast te stellen.
  • Als dit proces gereed is klikt u op Hide updates.
  • Nu verschijnt er een overzicht met updates die nog niet zijn geïnstalleerd.
  • Selecteer hier de problematische update (zie rode kader) die u wilt verbergen en klik nu tweemaal op volgende.
  • Nu zal de betreffende update verborgen worden, als dit proces gereed is klikt u op Probleemoplossing sluiten.
Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Bedankt voor het welkom en je reactie.

De driver heb ik verborgen maar staat nog wel bij optionele updates maar nu zonder blauw vinkje. Is dat voldoende?
5
Ik weet niet of ik na wuswohide gelijk een herstart heb gedaan voor ik naar updates liet zoeken. Wel dat het blauwe vinkje toen weg was en er een andere update voor NEt framework 4.8 beschikbaar was. De computer heb ik afgesloten met de optie afsluiten en niet bijwerken.

Daarna is de update voor mijn HP printer niet meer geinstalleerd. Hoop dat het zo blijft.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”