Plaats reactie
31
abbs schreef: Hallo,

Doe het volgende eens (zorg dat de printer aanstaat)
Klik linksonder op het vergrootglas en doe de volgende stappen:

1. type in het zoekveld Services.msc en druk op enter.
2. Een scherm opent (zie voorbeeld) scrol daarin naar Windows Image Acquisition Service (zie pijltje 1.)
3. Klik op Windows Image Acquisition Service en links opent de gegevens.
4. Klik op "De service opnieuw starten" (zie pijltje 2.) en sluit daarna het scherm door rechtsboven op de "X" te klikken.

Kijk nu via Epson Scan of de scanner start.
Kan ik dit nog een keer over doen maar dan met de printer aan want dat had ik verkeerd gedaan, ik had de printer uit gezet maar kan ik het nog een keer over doen maar dan met de printer aan zonder dat dit kwaad kan of schade maak want de scanner doet nu nog steeds niks dus wil ik het graag nog een keer doen maar durf het niet uit mezelf te doen en als dat ook niet help dan stop ik er maar mee want dan zal het niet meer lukken ben ik bang voor ::) :crying: :crying: :crying:
32
Hallo,

Ja, zet de pc en daarna de printer aan (sluit voor je alles aan zet de USB kabel aan).
Doe daarna de stappen (zie ook de afbeelding erbij) en dan kan er niks mis gaan.
Hierdoor start je een service opnieuw, kijk dan of de scanner het doet zo nee dan is er verder niks aan je laptop veranderd waardoor die het niet meer doet.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
33
Verdorie en nog doet de scanner het niet :crying: :crying: :crying:
Wat moet ik daarvan denken abbs, dat het niet meer verholpen kan worden? Een nieuwe scanner kopen? Ik kan wel met mijn mobiel scannen hoor maar ik kan de documenten op mijn laptop niet opslaan dus kan ik er nog steeds niets mee, ik kan echt wel janken pffffff
34
Wanbli-1949 schreef: Wat moet ik daarvan denken abbs, dat het niet meer verholpen kan worden?
Je heb alle stappen al gedaan (op je pc) en dan via afstand het probleem oplossen is dan moeilijk.
Je kan als oplossing voorlopig het volgende doen:
Via je mobiel scannen b.v een document en die stuur je per mail door naar je pc dan heb je hem daar ook.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”