Plaats reactie
1
Hallo ik zal mij even voorstellen.
Ik ben een Nederlandse vrouw van 72 jaar vandaar ook het 1949 achter mijn naam. Een paar jaar geleden had ik een stichting en via de donaties van mijn leden heb ik de Natives in Suriname kunnen helpen aan voedsel, kleding, en schoolmaterialen voor de kinderen de Stichting heette eerst Lakota Sioux Indians maar toen ik ook de Surinaamse mensen ging helpen heb ik de Stichting de naam All Natives Nations gegeven, ook heb ik via de Stichting wat rekeningen voor ze kunnen betalen betreft de stroom die werd afgesneden want de mensen hadden het zo arm dat zij de rekeningen niet meer konden betalen maar ik en mijn leden van de stichting hebben de mensen van het Pine Ridge Reservaat van South Dakota met de betalingen kunnen helpen samen met nog een Stichting Can Do en natuurlijk ook de kinderen mochten hun eigen Lakota taal weer leren spreken dus dat was weer leren in hun eigen taal maar er was geen geld voor leer materiaal omdat ik niet alleen de Lakota mensen heb geholpen maar later ook de Surinaamse mensen was de stichting van naam veranderd van Lakota Sioux Indians naar All Native Nations maar vanwege mijn hele slechte gezondheid heb ik mijn stichting op moeten geven, het ging echt niet meer jammer genoeg ik vond dat zo erg, ik heb echt heel veel gehuild maar het was niet anders jammer genoeg. Ik heb van de Chief, het opperhoofd zoals hij wordt genoemd door mensen buiten de reservaten een Native Naam gekregen voor het geen ik heb gedaan voor de Natives een Native naam gekregen een naam die alleen de Chief mag geven want een naam moet je verdienen en de naam die ik kreeg is Wanbli Wanagi Winyan, wat betekend Spirit Eagle Woman vandaar de naam Wanbli een afkorting van mijn Native naam dus en 1949 mijn geboortedatum achter mijn naam.
Ik ben een hobby gaan zoeken want het was stil geworden rond en in mijn leven, ik moest weer wat te doen hebben, dus ik ben begonnen met muziek groepen en wel een Bee Gees groep en een Andy Gibb groep en een groep Muziek uit de jaren 60 en 70 waar ik gelukkig veel plezier in heb. Ook heb ik nog 2 koop en verkoop groepen dus ik heb genoeg werk.
Laatst gewijzigd door Wanbli-1949 op 06 jan 2022 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Even voorstellen”