Plaats reactie
32
Mooi zo, dan zit ik goed. Belangrijk, anders is al die moeite voor niks.

Heb het Dolby-programma verwijderd. We gaan zien of het dat was. Ik laat het weten.
33
Wat me direct opvalt nu dat Dolby-programma weg is, is dat de audio een stuk minder luid is. Die Dolby was er blijkbaar niet voor niets. :unsure: Als je er vlak voor zit en het geluid staat op maximum, dan kun je het goed horen. Ook als de laptop op een verhoging staat waarbij de speakers aan de onderkant vooraan helemaal vrij zijn. Maar zo gauw je iets vandaan de laptop gaat, wordt het al te zacht. Is daar iets aan te doen? Ik las iets over audiobooster-programma's. Is dat een optie?
37
Je begrijpt me verkeerd. Ik ben nog bij het eerste probleem. :D Ik vond het super dat je me een optie gegeven had maar heb het nog niet uitgevoerd. Dus ga ik eerst kijken of het nu goed blijft of ga ik jouw Dolby installeren? Het leek me voor jou interessant om te weten of die Dolby van mij gestoord had. Begrijp je me nu?
41
Deze Dolby App lijkt niet te bestaan. Zie screenshot. Heeft geen haast, ik meld het alleen even. Het is zondag. :holiday: :)
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
43
Ik heb een Z50-70, dus zo te zien niet.

Misschien kunnen we het nog oplossen, want op de desktop geeft de download een foutcode: 0x803FB005. Kun je daar nog iets mee of lukt het bij jou ook niet?

Bijv. deze actie uitvoeren?

Type cmd in the search box, then select Command Prompt.
Type: WSReset.exe
Allow the process to complete, then restart your computer.

https://answers.microsoft.com/en-us/win ... 44c9bc1307
45
Ga ik doen. Geef even aan welke driver ik moet verwijderen. Zie screenshot. Die ik aangeklikt heb (Speakers) of die onder 'Besturing voor geluid, video en spelletjes'.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”